2009年3月17日 星期二

護膚編---mask

Elemis eye mask 是這品牌的皇牌,英國出品對皮膚還可以的我來說用後,眼下明顯豐潤

ulitmall collagen mask 一個字'好'...皮膚補品如燕窩

曾試過一連用了24晚,那一季皮膚像打了collagen也沒去做護理,水潤豐盈我祇能說試一次就夠喇...!恆心x100

Dermalogica(大)維他命C mask效果當然又係白滑亮麗,小的是增品,緊緻眼霜,不太潤但收緊效果顯著.這品牌較合年青肌膚,或者是較油性膚質

Dr.Hauschka revital pack 是殘樣夠星,急救專用...效果...?通常我都不夠殘,所以還好!但用後上粉一流

米白磨沙保濕面膜,skinfood的mask效果很不錯,還有一款是黑糖磨沙mask都大力推薦,是朋友的手信聽說韓國價錢不用一百元.

eye mask,這個自費的,因為面那個很不錯,而且好耐用,對付黑眼圈超好

面部細胞修護面膜,用後皮膚毛孔變得細緻光滑(朋友增品)

深層收緊面膜,用了多年,它巳是我的皮膚充電和營養補品,50ml一大瓶足夠整年使用.

看到那麼多的面膜好像很誇吧!其實並不是同時用著這麼多品牌
祇是想將曾使用過較佳的與大家分享,皮膚護理就像儲蓄
不能操之過急,也很怕某些標榜功效強勁即用就見到成果的產品
祇要像儲蓄般持之以恆一點一滴的累積
也不要強迫自己,把護膚變成習慣
日子有功,成果必定會展現在面上!
*現在的我通常一連做5晚mask,當一療程之後休息兩三星期,省時效果佳.
而且cream mask就是可一邊敷著一邊如常...上網,看書,傾電話,聽音樂,與兔朋雞友msn甚至吃零食...

26 則留言:

不是公主 提到...


好勤力呀你~~~

聶秀康 提到...

公主...
雖然好瓶瓶罐罐但吾洗驚,一個月都係做幾次乍!

匿名 提到...

3耳你真係好勤力呀!

我到今時今日仲可以倉底搵到啲四年前係韓國買既 mask....嚇得不敢用了!

聶秀康 提到...

the8
哈哈哈....
其實有些係上幾年架啦!可能我零家務可以隋時隋地乎mask吧!

匿名 提到...

見到你咁盡努力保養,即刻都去做番個mask先!

聶秀康 提到...

puiyee
所以鐘意做cream mask可以邊工作/看書/上網邊做mask...加油啊!

不是公主 提到...

你係未無帶眼鏡?
戴眼鏡敷mask好麻煩呢~

聶秀康 提到...

公主...
我係四眼龜...
乎mask會用較舊的那副!吾會麻煩!

不是公主 提到...

即係你敷mask 都會戴眼鏡?

聶秀康 提到...

公主...
對啊!剛剛才做了...乎了20分鐘...在看小說!

不是公主 提到...

我都要學下你先得...

聶秀康 提到...

小公主...
學我...!汗顏...
謝謝妳呀!覺得整靚自己係對自己最大的恩賜,又令市容美麗些...好事來!

i.c. 提到...
作者已經移除這則留言。
i.c. 提到...

of the brands u've posted我淨係用過skinfood渣,幾鐘意佢啲護膚產品,感覺夠嗮天然,哈哈;白米同黑糖各有各好用,白米淨白、黑糖去角質,咁既價錢,實在非常有效!

** 飛雪素素 ** 提到...

wai wai wai!! Thx for sharing!
Would you also post the prices? =)

匿名 提到...

目瞪口呆 .........

芷蔚 提到...

一晚敷 5 個 mask 做幾耐時間??
幾點有得瞓?
好厲害吖....

匿名 提到...

嗯....

借問聲...男的合用嗎?我呢排可能比較忙髮線有點危機地向上.面孔乾躁眼尾開始有些笑紋.很是擔心上鏡質素!

匿名 提到...

3耳:

你好勤力呀! 我就懶到死, 得閒先做. or 上粧前做.

米白磨沙保濕面膜, 韓國價$7x

匿名 提到...

我不知護膚品為何物~!

肥貓 提到...

三耳,
支elemis得唔得,我正想試!

一個星期五晚都做mask, 你好勤力呀! 我會日日做massage,mask 會隔兩三做一次。

** 飛雪素素 ** 提到...

問下牛奶加黃糖磨沙會唔會唔夠傑呀? 駛唔駛再加d黃豆粉呀? 個方法係點整架﹖

聶秀康 提到...

Ingrid
對呀!skinfood的mask真係平又靚,覆盤子係列可以一試.

聶秀康 提到...

雪雪...
有些價錢已吾記啦!又有D係朋友送的.

+黃粉...!好提議...我通常係1:1奶黃糖.或者可加些奶粉,總之整到佢杰杰地撻係手同腳度,有時我又會按摩/香薰油+黃糖...有時又+鹽...係未好百變...如果妳係自製豆漿張D豆渣來面和手好!我自己親身親試過!

聶秀康 提到...

AM
嗯...對男性說是有點不可思議的.

芷蔚
係一連敷五晚,其實沒什麼規定總空閒就敷啦!

靚女小由
妳還年青慢慢來吧...

B倫
妳皮膚遺傳自媽媽,雞蛋般滑淨...羨慕死我了.

聶秀康 提到...

貓貓
elemis...我都係用過一兩次...保濕效果好好啊!但妳不要敷得太貼眼我有點拿眼啊!妳未重勤力每晚都massage,難得大家對護有興趣...加油呀!

另類思想

被遺忘的時光...

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin