2009年3月5日 星期四

3耳現場直擊報導

黃雨,烏天黑地,霧雨漣漣,往公司途中...視線降至3m...好驚呀!
剛才情況呢...令我想起有套恐怖片又係好大霧,跟住隻妖怪就出現喇...四處殺人,但又冇方法對付佢...
成村人...好驚呀!
好似係驚嚇王 Stephen King作品泥!
photo by i-phone


18 則留言:

卡臣 提到...

我也是受害者

匿名 提到...

我今日帶左飯, 逃過一劫!

聶秀康 提到...

令我想起有套戲講好大霧之後魔鬼就出現...

卡--你又係街上?
自由--果然醒目...!

篤篤篤撐 提到...

我當時正在ntp食lunch, 諗住大雨遲半個鐘, 食埋lunch 先番。
點知, 一番office, 我間房濕曬, 水浸office, 原來係大雨沿窗邊湧入。早知, 一早扑返office了, 唔洗e+搞左成個鐘....

匿名 提到...

呢場雨好突然 , 好彩啱啱上到車 , 否則就一定做落湯雞。

L L 提到...

吓?今日試過黃雨?

可能係我俾阿頭疲勞轟炸嗰陣,乜都唔知,淨係想瞓!

聶秀康 提到...

篤篤
水浸office?慘情!

AM
係呀!好突然又大雨又大霧,成條街好鬼異!

laulong
咁樣的天氣還要給人哦...慘x2...!

梁奕 提到...

咁大雨...今日取消左單外影,影相係睇天做人等運到的工作...隨緣.

新鮮人 提到...

中午個天黑到好似傍晚咁,
唔知以為六點天黑呀!

JC 提到...

好彩我行得快...避過左。

聶秀康 提到...

Denzel
真係睇天做野,今日中午公司有記招,好彩係酒店,呢兩日天氣都會差,希望你工作順利吧當!

新鮮人
對呀!天氣反常...突然黑文文.

Jc
好彩!我對鞋濕晒.

肥貓 提到...

今日食lunch時真係好大雨, 好彩有帶雨傘, 見到好多人係香港公園等啲雨停,可能好耐無落雨, 感覺都幾好.

聶秀康 提到...

貓貓
我對鞋變水鞋,林pat pat...好彩坐近車啊!其實我好鐘意落雨!

13elle 提到...

一落雨我就冇心情出街.

imak 提到...

凡我在 gateway 同客食飯, 果間野有兩度可以出露台, 突然吹開哂, 成間室內都好似打緊風咁, 嚇鬼死!

聶秀康 提到...

B.
我就冇乜所謂,最多回家大清洗!

imak
有問 at at 聲呀!

茂斯 提到...

原來你也是愛瘋人?!

聶秀康 提到...

manson
yes!

另類思想

被遺忘的時光...

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin