2009年3月3日 星期二

裝甲

吸彊屍手甲...

左:暗朱紅,有點成熟味.中:指甲變成吸血殭屍般瘀紅手如白雪般...右:會令黃甲變成健康顏色,正常甲用就更有種低調光彩

宴會首選--古銅紅 by Anna Sui

左:skinfood便宜質量不錯.中:paul&Joe高品質,這是春天新色調.右:暗紫灰很獨特優雅的顏色,可配任何衣裝,這個巳是第三瓶.very nice colour!

cdp--低調的顏色淡淡的,但會讓手指很有修長感


*至於花花甲,水晶甲,鬼爪甲...一概不作考慮!

21 則留言:

eric 提到...

你很喜歡香奈兒產品哦。我比較喜歡粉紅色的。

新鮮人 提到...

暗紅色的看來好像黑色一樣,
有點陰深啊!!!

至於那些什麼花花甲,水晶甲,
我嘅睇法同你一樣,
好似"鬼爪"好核凸呀!

Betty 提到...

甘多甲油既~~~

匿名 提到...

我鍾意chanel483, 不過我發現原來我係搽唔到d深色系列...因為隻手唔夠定, 搽到一忽忽呀!

篤篤篤撐 提到...

黑色, 好驚ar~~~

匿名 提到...

P&J 那支很吸引...Skin Food 的甲油我也有很多....便宜又好用!

Chanel 品質真的很好,我有一支很多年前買下來的,依然沒有結塊~

祗是....開始捨不得花 $180 元去買一瓶甲油了~

L L 提到...

哈哈,女人真係愛美。

我唔鍾意飾物,婚後連戒子都只係戴咗幾個月。

梁巔巔 提到...

古靈精怪..... ;P

JC 提到...

我都有塗指甲呀

不過都係每月修甲個陣塗囉。


初時只係鍾意塗french, 貪佢睇落好整潔。過年個陣試左深紫色, 嘩好有型, 勁鍾意呀。

依家咩色都會試下, 不過太可愛呀, 太女人鮮紅個d 就受唔到喇。

不過只係修甲個星期至有色, 其餘時間都係透明...嘻。

肥貓 提到...

三耳,
chanel483好classic, 不過我同自由行都有同感, 要搽甲油要搽得靚真係唔易, 朋友啲手甲搽得好靚, 不過佢地係修甲時被人搽, 攪到我都想去修甲......

聶秀康 提到...

eric
chanel品質好一頂十.粉紅通常是夏天用的.

新鮮人
期實係好深的紅,個人樣貌陽光氣色用就吾陰深架啦!

瓶子
有些是上年買的,不算多了.

聶秀康 提到...

篤篤
係好深紅...吾洗驚!

the8
同意啊!skinfood d product係幾好又便宜.
chanel係貴了所以呢季都是買得一枝.而且好襟用...從沒使我失望.

laulong
愛美是女人天性啊!2夢小姐應該也講究妝容!

巔巔
塗指甲油就是古怪?那你真有點怪啊!

聶秀康 提到...

自由,貓貓
其實塗頭一次是會不均衡一達達祇要塗到第二次巳好好多,當然手震就會出界,所以都係撞手神,有些錢要比人贏...惟有修甲!

Jc
如果喜用透明色推薦妳試下chanel protective base coat,好自然健康色.
另: paul&joe的07紫灰都有形又優雅!結婚大紅都我心頭好但不襯我呢!我手不夠白與修長所以法式甲祇能欣賞啊!

匿名 提到...

甲油方面我今年買了如下:
Anna Sui鮮橙色
Muji(無印)金色
Gog 紫粉紅色
仲有隻好好用既面油

其實你真係唔鍾意有d花貼係甲上面?
因為如果你鍾意既我可以幫你貼...

Skin Food d甲油都幾好用,但實在係好耐都唔乾.....

我地兩個可以開甲油party XD

(有次去左朗豪間paul & joe d Sales 態度好差...所以咁耐都未試過係佢地鋪度買甲油...)

匿名 提到...

朗豪坊人太多啦!我通常去時代連卡x的counter.
我都係鐘意淨色多些,花花?清清地都ok的!

匿名 提到...

問題不是人太多,是sales姐姐很不友善..

聶秀康 提到...

B倫
因為太多人所以姐姐冇乜心機招呼客人,購物是一種消閑生活享受,所以會選較清靜的商場!

匿名 提到...

佢啤住我...我即刻唔睇囉....

匿名 提到...

佢啤住我...我即刻唔睇囉....

聶秀康 提到...

B倫
通常都吾會比姐姐啤...最怕係太熱心推銷其它,我淨係想買甲油乍!

匿名 提到...

我xg貼左個指甲油回應篇XD

我係度睇下d顏色....佢係咁啤實我...我真係俾佢嚇親

另類思想

被遺忘的時光...

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin