2009年3月11日 星期三

夢境遇著茂李


這幾天又忙又夜睡,很久很久沒做夢的我
昨晚做夢了,發生在一張沙化上
我們在聽音樂又談天,某君背著我躺在胸前
輕聲細語,肌膚緊接,情景綺旎
我雙手牢牢的從後把他抱緊
夢中隱約臭到他淡淡氣色
當我把面貼近,正想"咀"他時
才發現那男的
就是前兩天才差點與他開拖的茂李
夢醒方知遇著茂李
慘叫一聲...天呀!
破壞我的浪漫...

13 則留言:

L L 提到...

哈哈,又會咁嘅?

市場維京人 提到...

希望你今晚早睡,也睡得好,而且沒有夢。

其實你夢見茂李,係唔係你日有所思夜有所夢?潛意識作怪乎?

呵呵 ......

市場維京人 提到...

3 耳,

補多一句,你嘅留言實在令我感動呢。

多謝你吖。

Cheers!

13elle 提到...

我最近也晚晚都發惡夢.
心情好差

匿名 提到...

前半段很纒綿,但後半段卻想打人!

見到平時溫文爾雅既3耳小姐打出"茂李"二字,雖然很合我杯茶但也覺驚訝!

不用怕,這幾天努力想著夢中情人,一定可以 changing partner!

自由行 提到...

3耳:

>>>發生在一張沙化上,我們在聽音樂又談天,某君背著我躺在胸前

仲以為..
開波變開拖...哈哈

xiao zhu 提到...

睇到最後,覺得好驚嚇囉!

Hana 提到...

峰迴路轉

又:窗戶好美

肥貓 提到...

原來是個超級惡夢, 好恐怖想起電影 "與敵相眠".

篤篤篤撐 提到...

romance通常由打罵開始..
睇怕你呢幾日對佢印象大改了....

雪山飛狐 提到...

When you marry him one day, you can tell him about this story :)

梁巔巔 提到...

因恨成愛!!!!!!!! 正呀!

JC 提到...

噢...世事如棋...每局都曲節離奇..

另類思想

被遺忘的時光...

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin