2009年3月7日 星期六

輕食夏麵館

與友看電影,入場前經過夏麵館
見時間不趕就來個輕食
記得此店初開業時亂的有點嚇人
這個週六下午出奇地沒什客人,清清靜靜
座位舒適闊落,很優閒的吃麵談天
友:'愛失償'好啊!有周迅
耳:下...預告片見周好像瘋婦般發癲搵仔喎!我未睇巳經好想發癲喇...
友:咁睇邊套呀?
耳:呢排好鬱悶個人好似反應遲頓,不如睇鬼戲開心下
友:下...吾係呀?我怕鬼米攪,乜睇鬼戲會開心的?
耳:係...上次睇'見鬼''咒怨'都笑到收吾到聲
友:好啦!'音容院在'啦!睇下妳係未真的睇到笑...
劇情是關於戲院撞鬼,好應境啊!
我當然笑爆尤其當隻鬼從銀幕走出來
好貞子啊!
*散場後外面下著毛雨,昏昏暗暗天氣變得更冷
途人都穿上厚衣甚至羽絨,心情有點落寞
好想回家泡個玫瑰香薰熱水浴

鱔糊麵x2,麵與鱔糊分上,很好的安排,麵爽鱔糊味道適中筍絲又多...高水準

蕪錫小排骨---味道可巳肉有點硬

桂花荔枝凍糕,很清甜有著淡淡的桂花香

再encore...好好味!

13 則留言:

肥貓 提到...

三耳,
你在那間夏麵館吃? Elements ?

聶秀康 提到...

貓貓
對啊!圓方.

L L 提到...

哈,我對麵都有啲心得,話唔定退休真係整番檔麵。

聶秀康 提到...

laulong
香港多麵痴,應有市場得很,你精通的是那種麵?

市場維京人 提到...

基本上食麵多過食飯。尤其係天氣熱嘅時候,食麵比較容易入口。

卡臣 提到...

陰~容~院~在~

JC 提到...

陰~容~院~在~

好似好恐怖呀, 睇完會唔會唔敢去戲院個d廁所...同唔敢自己一個睇戲囉。

驚。驚。

新鮮人 提到...

未試過睇鬼片覺得好笑,
好怕睇, 夜晚會"形住形住"!!! =(

匿名 提到...

>>桂花荔枝凍糕

好吸引呀!!!(我是桂花痴!)

聶秀康 提到...

維京人
我也喜歡麵條,夏天還可吃冷麵呢!

卡臣

陰~容~院~在~
都~吾~驚~的~

聶秀康 提到...

新鮮人
我真係當笑片睇架!
最近很遲睡一上床就大昏迷.

Jc
睇得就吾會驚,愛一個人住,都試過一個人去睇鬼戲...訓練自己啊!

the8
對呀!小甜又清香我們吃了2碟呢!

匿名 提到...

都叫左多野食, 仲叫輕食??

聶秀康 提到...

所以飽到冇食飯羅!眼闊肚窄。

另類思想

被遺忘的時光...

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin