2009年3月29日 星期日

週日飲茶

週日奉母命與一眾到商場中式飲茶,可以想像得到那是三五位媽媽的娛樂雀友短聚,蝦餃燒賣...順道聽聽家中至高領導匯報族中近況鎖事通常是某表叔嫁娶某遠親大壽各兄姐於國外雜碎.於我通常都無甚擴拒祇會點頭附和也樂見其成的參與,順帶喝我至愛的黑色普洱,吃我的主菜香茜牛腸(通常要求製作時多加蔥粒)山竹牛肉球.歷時個半鐘媽媽見我看手錶,就讓我先回去.她何時都是那麼體諒我.對呀爸亦然.媽的家教就是身教.這點很佩服她!其後當然是有局禮拜日*媽媽有雀局呵囡好舒服.
*3耳喜愛點心:牛肉腸.XO炒腸粉.山竹牛肉球.蝦餃.燒賣.雞飽仔.潮洲粉粿.豆沙飽
討厭的點心:奶皇飽.及一切奶皇製點心.

16 則留言:

新鮮人 提到...

媽咪有雀局,
阿女逃出獄!
哈哈哈~~~

肥貓 提到...

三耳,
我現在和老公逢星期六都會去飲茶, 不過一定會十一時半前 "埋單", 因為 "平" 好多.

黑色普洱也是老公的至愛.

市場維京人 提到...

阿女放假有節目,
阿媽體諒夠貼服。

:P

咁啱呢個禮拜六我都去咗飲茶,真係幾個月都未試過。因為成日都覺得飲茶要用好多時間,但其實感覺好 relax。

牛肉都係我至愛,最鐘意食尤魚同牛柏葉。

Cheers!

L L 提到...

3妹妹:

黑色普洱我都愛!

哇,你三月都出咗 39 篇, 1-3月就 104 篇,真多產,勁呀!

** 飛雪素素 ** 提到...

飲茶~!! Jang ar~~ I really love "dim sum" I like 蝦餃 =) But I don't like 燒賣 haha I also put a lot of "喼汁" in my 山竹牛肉球~ yummy!!

*3耳喜愛點心:牛肉腸.XO炒腸粉.山竹牛肉球.蝦餃.燒賣.雞飽仔.潮洲粉粿.豆沙飽 (haha you like everything except Milk products wor haha )

eric 提到...

我好耐都冇飲茶啦!流晒口水。

自由行 提到...

3耳:

我好耐未飲過茶!! 舊年飲得最多,因為打風
o麻!!


牛肉腸.山竹牛肉球.雞飽仔.豆沙飽,
奶皇飽.----我都唔岩食!!

B倫 提到...

我好鍾意食奶皇的說....

聶秀康 提到...

新鮮人
哈哈...真鬼馬!

貓貓
我媽說下午茶好便宜啊!近幾年好愛極黑普洱.聽說消脂很有效.一舉兩得.

Viking
對呀飲茶太多美食了.熱天還可啤一啤...

聶秀康 提到...

laulong
黑茶真係好飲架!
我都覺得寫到有些上癮...都係一日一篇者,反正又不太花時間.

soso
I hate sticky foods...la

Eric
你那邊飲茶要出城啊!下次回港請你去飲茶!

由由
飲茶真多美食.
我都係呀媽叫至出現...情願陪朋友,罪過...

B倫
找天與妳媽飲茶吧!

eric 提到...

"你那邊飲茶要出城啊!"

弊在都唔好食!

"下次回港請你去飲茶!"
拿,一言為定。我今年冬天真喺可能會番HK。

B倫 提到...

如果係唔想早起身既就約星期六下午
因為媽媽人在油麻地,而我又會出去旺角
(不過要等唔係紅日既星期六)

聶秀康 提到...

eric
吾係喎我那時的中國餐廳又幾好味,尤其蝦餃,招牌炒麵.
好啊...到時與科學家飲茶,大吃一頓!

聶秀康 提到...

B倫
好啊!saturday afternoon 找妳呀娘一齊好彩飲茶.

小連 提到...

我周日都會陪下老豆去飲茶,講真兩父子無咩特別野好傾,都係聚下講下無聊野傾下波經講下近況吧﹗

聶秀康 提到...

小連
係呀!都要陪下老人家...外人叫享清福,我叫盡孝道.

另類思想

被遺忘的時光...

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin