2009年3月2日 星期一

古老街市半天遊

剛過去的週日與海歸派來個地道遊...
咸魚啊...拍照時老板以為我是美食雜誌記者,要送我兩條呢...真會做生意.

分屍後

臘味...

地道中藥小鋪

小心...有點血腥啊!




呢位呀叔著住老西咬住香煙,優閒地看鋪

街坊雜貨,小店主在做家課

倆位老人家在看鋪,賣著婆婆衣裳

結尾是到了這裡,秘密美食基地...
敢說全港最美味的羊腩煲和炸蠔餅就在這.
大角咀市政街市熟食中心
通常全層八成滿座

是晚特別自來加碼,香煎大馬友(鮮品),師傅手勢利害令魚味甘香濃郁...yummy!

12 則留言:

肥貓 提到...

肥貓最鍾意食魚, 條馬友好似好好味喎!

匿名 提到...

BLOG 頭張相...型呀!

多口問句: 你對GR2有乜評價???

聶秀康 提到...

貓貓
我鐘意金古,馬友真係好甘香D魚油回味中...

自由仔
哈!係Lcx影架!就用新的panasonic.

GR2鏡頭靚其實Ricoh機出名鏡頭靚,映出來的照片會好sharp,但顏色有些少偏青,我有些做廣告的朋友都喜歡用此機,更有人說好形喎!妳有興趣?

13elle 提到...

你部新機都幾唔錯wo.

Ricoh機的確很有型靚仔啊! 我也是ricoh user:)
我有天到牛頭角下村影相, 攝友的手中除了大機, 還有GRD/Canon G系列

自由行 提到...

係...仲有gx200.
2部選一部!

聶秀康 提到...

B.
我以前都用開大機,相係細緻些重有形的.但吾想手袋越來越多野,試下轉口味,這FX38還可以.

自由仔
咁妳有結果未?

卡臣 提到...

紀錄舊區
文化保育呀

13elle 提到...

我上次拎我爸部slr到牛頭角下村揹到我死死下. 我當日還要揹一個大tote bag (!)
晒相很貴啊, 冇乜特別野影我都唔想用佢.

市場維京人 提到...

你 blog 頭張相真係好靚呀。
原來你玩相機咁 pro ......
(實情係因為我唔識咁啫 ......)

聶秀康 提到...

B.
對呀!飛林機好重...但好cool好pro,我個手袋越用越大,所以換下細機而且拍snap short都方便些!

聶秀康 提到...

維京先生
係羅...吾識就pro識就係very simple short...
anyway thanks!
今晚安睡啊!ciao

聶秀康 提到...

卡臣
都係隋意拍下者.
這些古老野買少見少...

另類思想

被遺忘的時光...

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin