2009年3月3日 星期二

給貓貓---潔面編

這用兩天與貓貓討論護膚心得,美容裝扮對於女士們

祇要稍注重儀容外表都不難找到話題

所以也將我平常用的搬上來與眾互動交流

可能更有新發現...

歡迎指教或提供各下之獨有秘方

要一張亮麗的面兒,清潔很重要

首先是潔面編:

卸妝洗面膏,是日本友人介紹,二十多元@初時我也質疑它的功效,原來日本女士喜歡於淋浴時同步卸妝,所以會用此膏一同把妝清洗,當然之後要加洗面膏/奶過一次面,我巳用了超過十條,而且很多可愛成份,蜜瓜.香橙.黑炭...(推薦)

左:草莓去角質,其實去角質霜比磨沙好不會太傷皮膚
中:我的至愛,微米清潔粉溫和又乾淨,一星期一次(讚)
右:no la...牛奶?零感覺...放棄!(倒米3耳)

家傭送的超潔淨磨沙,通常夏天感到滿面油污時來個面部大掃除,用後部變得非常柔軟!


待續...

7 則留言:

篤篤篤撐 提到...

睇左好耐, 先知你係同肥貓講, 仲以為你屋企有養貓tim~~~

自由行 提到...

我都好興沖涼+洗面+刷牙....方便o麻! 尤其朝早我要沖涼先返工, 所以一次過唔好煩.

肥貓 提到...

謝謝你給我的潔面編..... 感動中!!!

淋浴同洗面我係一定會分開, 因為淋浴時水較暖, 洗面就一年四季都用冷水.

卸妝我會用油, 是情意結吧.... 總覺得要用油才能把makeup清除得乾乾淨淨, 然後再用fancl潔面粉.

dermalogica 既清潔粉係品牌既皇牌, 是很好很溫和的磨砂產品.

** 飛雪素素 ** 提到...

haha good wor!
Come join my group ar =D
We can discuss this topic together.
I am going to post some friend's topic about skincare products too

http://snowyskincare.blogspot.com/

匿名 提到...

篤篤
誤會了!

自由仔
give me 5!

貓貓
真係各人有自己一套,我反而好怕油...
那潔面粉真係皇牌,咁偏的牌子妳都清楚,果然試盡各品牌的護膚愛好者!不用感動還有另外幾編呢!

素素
原來妳有寫護膚心得,我會常去的了!謝謝.

自由行 提到...

FANCL 我覺得好乾, 唔岩我用.
我係混合性偏乾, 真係好鬼煩.

聶秀康 提到...

自由仔
fancl冇用過喎...不過知到好多ol喜歡此品牌.我都係混合性,T位較油兩邊較乾,所以cream都分重水份和滋潤!

另類思想

被遺忘的時光...

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin