2009年3月6日 星期五

點解冇晒的魚翅...?

10 則留言:

匿名 提到...

嘩... 係咪真架? 上次果個師奶miss 左班機都夠癲, 呢個後生細女黎, 都咁無品既! 若果我係果個男人, 我自己撇先, 影衰我!!!

匿名 提到...

plus 只不過為左食魚翅? 咪再叫過囉! 有咩大不了到要瞓地?!

xiao zhu 提到...

我覺得呢條片唔似係真事囉,直情學足機場師奶咁。

篤篤篤撐 提到...

阿鬼婆笑得好開心下wor....

卡臣 提到...

反獵殺鯊魚的宣傳片

xiao zhu 提到...

哈哈,原來我冇睇到臨尾果兩秒喎!

新鮮人 提到...

哩段片嘅功效真係唔少,
就算起唔到護鯊都可以得啖笑呀!
哈哈~~~

JC 提到...

依個女人..如果係真有此事, 個男人應該推佢落海..叫佢自己搵...

肥貓 提到...

點解近來啲師奶咁失控 ??

聶秀康 提到...

各位...

係朋友send比我但都吾知係反捕沙宣傳定係個女人真係咁癲...?總之大家笑下...!

另類思想

被遺忘的時光...

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin