2009年3月13日 星期五

忘掉午餐



今天公司有點靈靜的氣氛,因為每人都忙...
是非常忙碌但又沒人交談,更像人肉工廠
面上零表情但手與腳不停地移動仿似機械人
想到午飯時巳接近3時,可我全沒謂口
同事C說陪我吃個下午茶
就去了附近的pizza hut
看那個tea set 本來賣相不差
就是提不起勁,最後給C君全消滅
我祇喝了餐湯
++++ +++++ ++++

提早下班到旺角取回鄉咭,
4:40到達,拍照,影印,填表...
離開時發覺祇用了十多分鐘
有人警告要花上二小時以上
看來是趕下班吧!

++++ +++++ ++++

賺回來的時間我還是回到工作剛位
看來我真是一條牛,對公司忠心又有歸屬感
反正晚上約了飯聚,樂得在這裡stand by
要知到現在真沒人可承諾準時下班
包括亞頂!何況我這小打雜....

7 則留言:

匿名 提到...

i like pizzahut, but too bad my friends don't...

我越忙越好胃口,所以越忙越月巴
哎,點算?

推介精華素,好難,都唔知你咩皮膚

自由行 提到...

3耳:

>>面上零表情但手與腳不停地移動仿似機械人

我而家咪係咁咯!

肥貓 提到...

三耳,
不知為何我覺得pizzahut真的越來越難吃, 反而spaghetti house就ok!

我公司就有個好怪既現像, 有啲divisions可以極之準時返工, 食飯同放工, 準時到分秒不差; 但有啲就做死都無人知.

原來你都仲意anya hindmarch, me too呀, 我宜家有兩個 anya 既袋, 一個係monogram, 一個紫色水牛皮有個好靚既扣.

市場維京人 提到...

>>面上零表情但手與腳不停地移動仿似機械人
咁咪即係沒有靈魂嘅軀殼?

聶秀康 提到...

Assenav
Pizza Hut好耐冇去啦!這次是久違了的第一次呢!很懷念那個salad bar...
那天都餓過龍了所以沒什謂口.

由由
這陣子大家都在過機械人生活吧...加油!

貓貓
對一切集團式經營的食店都覺淡然無味因為mass production foods 真好難頂啊!
意粉屋好些少但有點over price.

維京
人在職場心在大床啊!

市場維京人 提到...

> 人在職場心在大床啊!
呢句好!我鐘意!
咦?做埋你今日嘅 post topic 㖭喎。
Cheers!

聶秀康 提到...

哈哈哈...C小姐是日金句好精警!

另類思想

被遺忘的時光...

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin