2009年3月31日 星期二

我愛雲吞麵

大光燈麵店,戶外座位可拍車.抽煙,對面有一列小樹環境清靜

免費醃菜,酸酸甜甜開胃好吃

腩腩雲吞撈,雲吞有雲吞味牛腩有牛腩味,係未形容得好有主持質數呢!



地道.不花巧.古祖味.日漸消失的老派麵店
免費甜酸醃菜供應.的士大哥門的聚腳地
還未被各飲食雜誌,美食達人推介污染
地址有點吊腳(近白英奇學院)
漆咸道北248號
周日休息.門前可拍車
每次下飛機就想到這好味道,港人至愛的雲吞麵

19 則留言:

the8 提到...

3耳:你的那句『還未被各飲食雜誌,美食達人推介污染』真是一絕!

一經污染,真正識食的扮識食的都一一現形而且還令店子水洩不通...最重要是質素下降啊!

芷蔚 提到...

我都係!! 次次飛完都係去食大光燈!!

不是公主 提到...

wa.. 好似好正咁喎

你幾時帶我去食~
=P

不是公主 提到...

同埋係泊車....

自由行 提到...

睇完中原地圖, 唔識去!!

小連 提到...

我搭車尖咀成日都見到呢間野﹗大酒店附近有間出名的雲吞店真可愛﹗
那兒有間叫老坑的火鍋店也很出名,我食過兩次,係就係貴0的不過味道不錯野食好新鮮架﹗

小連 提到...

睇真0的好似又唔似紅磡曲街0個間喎﹗

肥貓 提到...

三耳,
得閒等我去試下先!

聶秀康 提到...

the8
所以呢間要去試下...好怕那些美食專家一推水準即刻下降,真好心做壞事.

芷蔚
原來妳都係粉絲來.希望有機會見到妳.

小公主...
我要要專登乘車去架...門前係有free parking的.

聶秀康 提到...

由由
妳係香港友?其實係九龍大酒店附近...

小連
係呀!就係你經過常看到的那間.漆咸道北.
老杭火鍋係紅磡好有名.成日爆滿.

貓貓
得閒就試下,雖然有些吊腳.

鏡田 提到...

好味野!上次唔見妳提??
約定3耳妳啦.回香港一起去.

** 飛雪素素 ** 提到...

大光燈麵店~!! I love this name haha so cute =) I love 雲吞麵 too =9~

不是公主 提到...

咁我下次專登坐車過去.. 再行十幾分鐘啦..

篤篤篤撐 提到...

老杭火鍋...好好味ar...
大光燈, 係邊呢 ?

i.c. 提到...

雲吞湯麵,我童年回憶,一日粗麵,第日幼麵,湯同醋比例要2:1,夠嗮野味!諗起都口水chur住嚟

AM 提到...

睇完之後個肚咕咕聲 ........

篤篤篤撐 提到...

今日壴仔蔡瀾介紹左

聶秀康 提到...

鏡田
OK!回來就去吃一頓.

雪雪
店名起因是以前開於後巷沒名字的大排當.祇有一棧大光燈...叫叫下就叫'大光燈'.

篤篤
麵店就於老坑火鍋向漆咸道方向直行就是了.
蔡瀾去了...開始有美食專家到訪...好驚呀!

聶秀康 提到...

Ingrid
對呀!一定要加醋最好有余均益辣椒醬...就100分!

AM
哈哈....雲吞麵可以配紅酒嗎?

另類思想

被遺忘的時光...

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin