2009年3月17日 星期二

C小姐金句:人在職場--心在大床

*C小姐---全能助理,千手如來,昨夜她大小姐沒睡好
中午賴在我房中,要我說些令她有勇氣繼續上班的事情
否則就申請病假...
真的...我上班理由就是要繼續人生還有五千件工作未完成呢!
但這些殘酷現實又如可輕易把她打發?
再者我的私家部落真沒勇氣公開
那這篇就當成自我娛樂吧!

++++++++ ++++++++ ++++++++

3耳週五小購物
哀嘆句:人在職場心在大床...
該死的週一早上,上班族又往機械人生出發
3耳呢...仍在回味週五晚的小購物
常言道:繼麻雀可治百病相信購物更能切底根治各種奇難雜症兼情緒困擾
Soooooo everybody let's go...
金融海嘯即境
週五晚飯不需訂位
購物商場人流還是擁擠
與友飯聚於TS,發現大部份店鋪都在做春減
其實是會友聊天,大家都沒什購物心情
飯後一眾轉到後街再喝一杯
怎知走呀走,便走進白沙道的相熟飾物店
附加節目:購物活動...?

這個如手掌般大的胸針,可以配上班服,那...都是些單調色系列.


雖然獨居但在家也不可披頭散髮啊!
那藍的手工很細緻,淡紫雖細小但竟然可把我整個頭髮盤起.

放大了內藏有閃粉...好美啊!

這個巳是相同牌子的第二個,非常夠包容力,難怪時常缺貨

回家立即做個配襯----優閑外套

斯文上班服---那個較適合較好看呢?

這兩件都是剛過去的冬季於又一城IT購入,
今個農曆新年相熟店員'為食路易'曾來電話拜年呢!
下...!我祇是一位面目蕪糊的'季'客來啊!
可見生意難做...他曾偷偷告訴我
慧嫻姐姐是Tsumori Chisato的超級大客,祇要新貨一到...
一件不漏...通通打包!果真正豪也...
*是晚出席者還有我們的購物鐵腳外號神奇女俠..."買野精"
至於她的故事,需要開個獨立file再加研究...待續

13 則留言:

匿名 提到...

3耳:

我星期五晚都去左銅鑼灣"short平"...
我既戰行品covermark 粉餅+ 佳麗寶粉樸+ base...女人錢最易賺!!

聶秀康 提到...

啊...我們在時代吃飯然後去了白沙道那邊行街.
covermark覺得有少許太厚但遮蓋效果佳,看到妳在素顏處留言,其實Relvon和Maybellin都相當好用又自然可以試下架!我都有用的...

匿名 提到...

我買covermark 係因為之前貪平試做facial($150), 去到先知有得$150可以全數換產品.呢隻粉就係唔厚同好滑, 真係唔同一般粉餅.

聶秀康 提到...

由由
可能妳blog頂的coves.球鞋,心裡覺得由是不太愛護膚不姿整的女孩,原來妳都好有研究耶~
我反而很少做facial呢!ha ha....
以後要叫妳'靚靚小由'!

肥貓 提到...

'靚靚小由'個名好得!

我好耐無去行cwb啦, 都唔知個市原來咁差, 不過 it 啲野都唔平, 上次看中一件上衣, 價錢竟然超過一千, 點買呀!!

Covermark啲粉底是偏厚, 但相對遮瑕力就好好, 宜家用rmk creamy都唔差, 不過最重要係個底要好.

個淺藍色髮夾好靚, 夏天襯白色衫應該幾好睇.

匿名 提到...

3耳:

你唔記得16tag內容? 我平時真係唔化架. 最衰個ba 同我試, 咪心郁郁咯. 同埋最最重要係,在"姐下"膏後印上此粉就ok. 唔駛落濕粉, 岩我呢d要訓唔要靚既人. (為左證明真係唔駛上濕粉, 我走過2個counter問過ba confirm 先出手, 真係師奶到暈! hehe~~)

p.s. 返工如果有時間就會"姐下"+碎粉+眼線就算.

市場維京人 提到...

唔係好關買衫化妝事:

人在辧公室,尤如俾針吉;
家下抓緊狂,心繫在大床。

聶秀康 提到...

靚女由由
我很久沒接觸covermark了以前它的粉出名遮瑕度高弱點是有點厚,但現在可大有改善,
我現在都是薄薄涂一層濕粉再補透明乾粉,是韓國牌子小面譜,便宜又好用,都係果句:包裝好吸引才購入!
妳是黑眼圈?為何要用遮瑕膏咁重手?
我都係粉+胭脂+眼影+劃眉+淡色唇彩...但會常常帶面油紙和小盒裝碎粉.

聶秀康 提到...

貓貓
RMK我祇用過它的甲油,粉底應該不錯喎.
講到it我覺得它物非所值,例如:as know as de base以前係小boutique的中價貨,後來比沈生私有化就mark up高了很多而且裡面還有自家創作或copy別人款式,但價錢質地根本不值那個價.如一件外套要成千,我情願比多些去大IT買件真正牌子設計師貨,我們都是要其中一位VVIP簽折折或等super sale才捨得購入,還要是那些襟興款,褸,外套之類,太誇張複雜或剎眼嬌的款都不會考慮!

聶秀康 提到...

還有那些髮夾都是在家裡用的呢!

聶秀康 提到...

Viking
哈哈...你都好幽默啊!
其實那都是藉口來,女人最鐘意買野!

匿名 提到...

3耳:

哈哈~ 我是遮面上小紅點. 遮黑眼圈既技術實在太差, 所以唔遮好過遮!!

我如果化既話都係濕粉+透明碎粉, 不過太耐無玩, 真係攪好耐..
同埋唔知點解我塊面化完後會出好多面油, 唔知關唔關我無落base 事?

你說既韓國碎粉是邊隻?? 等我用完呢盒可以補貨.

你講得岩,as know as de base衽日本只是小店舖, 黎到hk就捧到天咁高($$), 真係唔值. 我都會好似你咁, 褸或者襟興款既衫會買貴d, 其他趕一季既, 平平地好呀!

聶秀康 提到...

由由
那是小面譜迷你孖裝碎粉,遲些會post出來.
我一定吾會去小it買衫!

另類思想

被遺忘的時光...

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin