2009年7月1日 星期三

OLEVIA 百份百放棄

去年為了迎接北京奧運和新推的數碼廣播
便順理成章換上屏幕電視,
舊的一台Toshiba是第一代的火箭炮
當中試過因小毛病上門維修過一次便相安無事,
相當耐用但到底舊機巳用上十年過外
除了機件老化內裡的電子零件還會釋出很多有害物質
.新代替是以龜山屏幕兼日本製造見稱的Sharp
為了配合接收高清電台亦同時購入OLEVIA高清機頂盒+外置錄影盒

事故就是出在兩件OLEVIA產品上

1.錄影盒於一年內無故壞了3次
雖然保養期內維修全免但誰希罕那種優惠?
*最後發現原來此錄影盒不可長期處於stand by狀況
要不就會過熱而死機(那舊的錄影機好得多了)
即是說當需要錄影時才按開關...唉!!! 即是癈物!!!

2.然後就輪到那高清接收器壞掉
當然也是原因不詳
我以為這種祇需接上電源的簡單電器損壞的機會是很低的
而且剛好是一年後 (即是沒保養啦!)
送去維修(係咪聽見都煩兼好想死?)
又是相同問題,說沒關機使零件過熱
後來得知它外號叫「煎蛋機」
可說熱得多誇張,
更離譜是修理費竟然要800元(購買時1600)
........

到這刻對此產品信心盡失
2件貨物一年里壞了4次,
運滯如斯,也沒話可說
惟有放棄...係100%放棄....

這是一個不幸個案
也許有人用得稱心滿意
寫出來祇想讓大家參考
別把廣告當眼睛

講完。
不幸顧客...3耳

17 則留言:

AM 提到...

OLEVIA屬第一代過渡性產品 , QC 好差 , 我公司都領咗嘢 , 頻頻壞 .......

CC 提到...

我好怕壞電器. 要整又煩, 要買過新又煩. 我房個冷氣機要壞左成個月, 我都仲未搵人整.

自由行 提到...

舊既唔去, 新既唔o黎!!
o個部"煎旦機", 當破財擋災, 萬一過熱又著火點算?

聶秀康 提到...

AM
後來都知到此牌子差得很,可惜做了羊牯!


對呀,而且電器好奇怪壞開就壞好像集體自殺.如果價錢不高都費是維修買過便算,冷氣壞...現在那麼熱快快修理吧!

由由
用了一年應該吾算舊吧!不過妳講得岩,我真係好驚佢著火架...!!!

the8 提到...

一壞就要拎去整,好煩咖!

聶秀康 提到...

係呀....非常討厭添,不過算啦,反正吾會再用呢個牌子.

新鮮人 提到...

而家仲未換高清,
除又舊電視還好好外,
就是是怕新產品未成熟,
過多一年半載啲產品應該會平啲又好啲了!

肥貓 提到...

朋友都有買這牌子, 不過他的卻 "正常運作".

Ebenezer 提到...

Olevia 個廣告入面,曾智偉當Olevia係情婦。

情婦又點會玩得長久呢?

匿名 提到...

我公司個mon都係olevia, 用咗年零就燒咗... 搵個人返黎睇, 佢話olevia一直都唔好喎. 都未聽個電腦mon會用年零就燒既, olevia真係差到嘔!

篤篤篤撐 提到...

我armarm想買高清, 有冇邊個牌子好介紹 ?

聶秀康 提到...

新鮮
現在巳跌價20%,但上年觀看京奧時真好精彩.

貓貓
都沒法啦!可能買電器都講些運氣吧!

Ebenezer
我都沒太記清啦!祇是時常於機場碰到志偉...下次問問他.

匿名
有時壞機都冇法,我祇係覺呢間公司售後太差,咁壞法/質數夠膽收我800元...算啦,以後吾會幫襯.

篤篤
電視精話:8 eight用得過,1200文左右,快些買啦!tvb高清台 J2都好正,如果有波睇...超視覺享受,那你買了什麼電視?

篤篤篤撐 提到...

8 eight用得過,1200文左右???
成個電視wor....我想要內置高清盒果d, 我仲未裝修, 要等8月幾9月先買...

聶秀康 提到...

你仲未收樓咩?
內置高清,我未用過喎.
應該方便好多,
電視精提供以下品牌
jvc價錢大眾化,但質數一般
toshiba國內生產,價錢吾平
philip幾好但吾襟
sony有班die hard fan,好少少的選擇
sharp擁有自己研發的龜山(日本地名)屏幕
分全日本製和東南亞造,但兩隻都係用龜山屏幕
色彩豔麗(我話既,我係用家)
你得閒都係去電氣店比較下
記得別被那一堆電視的色彩欺騙
因為好多時為了催谷某品牌而刻意把其它機較得暗些
還要試試轉台所需時間,通常3-5sec是標準
吾似的舊機一按就轉到台
而尺寸亦是考慮因素,如你廳距離有9尺以上
請選擇40寸以上,覺得標準係46"/或以上最適合
是乎你自己鐘意睇電視的程度
當然睇波/mtv都係超正的....
....價錢嘛....看你擇幾大size...

聶秀康 提到...

漏左....
千奇吾好揀韓國機...易壞...雖然話換個部比你但都煩死...記住!

火女 提到...

"Olevia 個廣告入面,曾智偉當Olevia係情婦。

情婦又點會玩得長久呢?"

我笑左!
XD


想講你都睇左奧運, 算啦, 抵既抵既!

聶秀康 提到...

都係...不過真係好差!!!

另類思想

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin