2009年7月27日 星期一

夜機

週五夜的機場候機室充塞著一小群夜機客
以往祇知這種午夜飛行都是往歐洲的
時代進步或許是工作太折磨人
竟然於午夜飛行中還加進日本
這種時間到日本...旅遊?水貨客辦貨?斷估不會是為工幹吧...
聽到一位穿著整套office suit的女子與友伴對話
大約談著香港這陣子的天氣熱啦...書展啦...派雪糕牛奶...
好像還不恥某藝人出書錯字連篇
我那時正用netbook上網中

對啊!寫錯字...多羞家,我的部落常寫錯字吧...
來看的各位...辛苦了!
....................

聽來的真實個案
某女子愛得很久/未必很深
感情淡了,男友走了
然後女子就越來越少話...
直至她完全不說話...
這叫愴傷語言暫失症
精神病的一種.

*今天不想外出午膳
祇想待在辦公室涼冷氣
OA幫我買來麥記雙層火腿扒胞+S記latte又幾好味喎!

13 則留言:

肥貓 提到...

blog頭幅相好靚!!!

自由行 提到...

麥記雙層火腿扒飽好味嗎??

自由行 提到...

>>男友走了
然後女子就越來越少話...
直至她完全不說話...

唔係呀?? 為仔死為仔亡, 值得嗎??

聶秀康 提到...


相是加拿大的鹽春島...網友溫小姐的,真的好美.


自由
好味啊!我第一次吃,平常愛雙芝牛.
那是聽回來的...應是精神病的一種...好可憐啊!

the8 提到...

雙層火腿扒飽 <-- 好吸引!!!

直至她完全不說話... <-- 所以 bilibala 的性格有到好...就係反洩過後唔會屈到病!

聶秀康 提到...

未吃過?很不錯呢!

聽到才知有這種病...曾經吾開心...但不說話!!!不可能啊,上班都要開聲講野賈...

L L 提到...

3妹妹:

這就是問世間,情是何物?

所以看得開很重要!

梁奕 提到...

問世間,情是何物...希望時間可以沖淡吧...

CC 提到...

不開心時會不想說話, 不過正如你說, 日常生活點都要開口講嘢架.

自由行 提到...

>>不可能啊,上班都要開聲講野賈...

我..我...2年無同肥婆講野. 連工事都係e-mail.咁我都好可憐??

聶秀康 提到...

不過對住d悶人,情願少講野.
人大左都係找些共嗚者好啊!
但那位主人翁是病啊!...好可憐.

KennyT 提到...

患呢個病的人好慘,聽聞要用好耐時間,好似有d病人係唔會好返

Btw, blog header 張相好靚 wor!!

聶秀康 提到...

Kenny
某些愴傷是一世的.所以精神健也很重要.

另類思想

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin