2009年7月15日 星期三

簡易豆漿美容...即時見效!


還有這款,應是比較新的,我那枝巳用了十多年.
(照片:真味廚房)

方便小巧,易於清洗的攪拌棒
就這樣擦下沖清

黃豆浸三數小時,我通常浸一杯於雪櫃隋時可用,又不怕變壞.


比例是:1份豆3份水


再找個深一點的容器,開動發打...2至3分鐘,感覺豆巳打成小粒狀便可


再隔去豆渣,我提意用煲魚袋隔渣方便快捷.
豆漿用中火慢慢滾,加適量冰糖便完成.
*小心看火因為非常易滾瀉!!!


就這麼簡單,全程祇需10分鐘.
當然豆漿機也很方便,
而杯狀的攪拌機都可使用
但我很喜歡使用這電棒,
做甜品雪糕好方便.
豆漿放雪櫃大約可保持5-6天.
重點:
嘗過自製豆漿的鮮味,就會懂得分辨好壞
其實最大重點是那些豆渣,可用作磨沙清潔,手.臉.腳.手/腳踭
我可以向妳們保證,比任何牌子的護膚品更清潔美白,而且即。時。見。效!
天然又便宜,把豆渣放雪櫃,每天拿適當份量輕磨...保證妳會愛上它!

16 則留言:

wiwiana 提到...

嘩嘩嘩... 好似好好味咁喎!!! 同埋豆渣美容好吸引,我都想整呀!! 不過我唔知邊度可以買到煲魚袋隔渣... 唔知用篩麵粉的篩得唔得呢...

梁奕 提到...

好!一於照做!!謝謝^^!

小連 提到...

你就美容,我就鍾意飲豆漿多0的﹗

自由行 提到...

正呀!! 我都會用豆渣做磨砂!!
我而家轉飲黑豆漿, 無咁寒呀!

KennyT 提到...

好厲害啊

imak 提到...

黃豆係超市有賣嗎?

聶秀康 提到...

wiwiana
可以diy用清潔的薄棉布縫個簡單布袋就ok,妳是家政女王啊!記得豆渣放雪欄啊!

由由
可以放薑片的,黑豆漿也很好喝!

Kenny
其實好容易簡單...試過就知!

imak
有啊!就算買有機加拿大豆都是十零文,中國的8元...有些藥材鋪都會有.

Ebenezer 提到...

嘩,妳年中咪慳返唔少護膚錢?

viviberries 提到...
作者已經移除這則留言。
staphany 提到...

好似好得哦!又不浪費食物

咁d豆渣會唔會塞住去水喉的﹖

肥貓 提到...

三耳,

好想試呀! 個攪拌棒在那裡買?

聶秀康 提到...

Ebenezer
些少啦,但吾可以用梗一個方法!

viviberries
我估太約200-250左右,記得買BRAUN襟些.

staphany
如果妳驚就放個隔渣器係去水道,我就冇問題.

貓貓
一般百老匯,豐澤.記得賣百靈牌,如果有攪拌機都可巳.我這枝巳over10yrs新的可能更靚啊!

eric 提到...

這攪拌棒也可以用來作西式湯,很好用的。

wiwiana 提到...

家政女王?!?! 嘩,令我面都紅埋... 今日我本來想去買豆但行左兩間超市都搵唔到... :(

呀,不過我媽頭先同我講,話飲得豆漿多可能會有痛風,但唔知真唔真...

火女 提到...

3耳你真係好叻!

謝謝分享呀!

聶秀康 提到...

eric
對啊!茄蓉湯,青豆忌簾湯一定要有佢.
還有做沙冰咖啡,果汁...


wiwiana
係呀!我沒亂說...妳識好多家務事啊!
妳媽說得對,有痛風是要少吃豆類,其實內藏係高危禍首,凡食物都不可太多或過量,偶爾飲一下豆漿應ok的,而且自己做真得好味好多!

火女
好小兒科的...希望妳學會!!!

另類思想

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin