2009年7月19日 星期日

簡易做醬汁大師意粉


係未好靚樣,有餐廳級數...



最好用呢隻牌子...不要太幼 n5剛好...緊記個煲要大些,別貪方便用即食麵小煲來煮,大水滾放下意粉,小火煮一分鐘,把蓋好熄火,等5分鐘即成(我的口味是不放油鹽,因醬汁巳很夠味)


必備:計時器...可愛的大象...購於台灣...HK$100


材料:醬汁使用現成羅宋湯,先把咸火腿切絲稍煎香再加入羅宋湯加少許糖,胡椒粉,thyme(香草.非必要),不用加水,煮好試味就可置於意粉上,即成


西餐當然要甜品配合,這是新口味'芒果雪霸'creamy又開胃.


奶茶(椰林閣)茶與奶的組合剛好,有茶香奶下的剛好不會搶走茶味...

*可因應自己喜好換上忌亷,周打魚,磨菇粟米等口味,又可加進不同配菜,自己做簡單又好吃!大師級創作.

21 則留言:

新鮮人 提到...

好嘆喎,
做人就係想這樣之嘛! =)

聶秀康 提到...

求其煮一餐啫...

the8 提到...

嘩好好味咁~ 我都愛用羅宋湯/磨菇湯做意粉汁呀!

Ebenezer 提到...

意粉加奶茶,好有茶餐廳 feel 喎!

匿名 提到...

個人較好 capellini 天使麵 多些。




Space


p.s. "好" 上聲

CC 提到...

真係大師級喎

3耳 提到...

the8
果然大家都愛煮野食.



Ebenezer
自己煮又吾同的而且係屋企食...


Space
天使麵太幼身,我多數用來煮淡口,如海鮮忌亷...


謝謝啊!

folium 提到...

Yummy. 要試下先.

dd2 提到...

我比較鍾意linguine同蝴蝶粉.一向都鍾意食pasta, 最近也開始自己煮, 用olive oil + garlic 炒, 通常加tuna fish, 試過用tomatoes + 矮瓜.
最近因發現榖牛, 唯有將未吃完的一袋蝴蠂粉丟棄, 我要先買個lock and lock的罐才敢再買pasta回家...

dd2 提到...

>椰林閣

是現成買的嗎?(我通常喝大沙鑊的)

聶秀康 提到...

dd2
今次加了絲瓜又ok喎!
香港天氣潮濕放雪櫃最安全.

聶秀康 提到...

folium
非常容易好味:P

dd2
是外賣,奶茶喜歡但祇能淺嚐...削胃啊!

自由行 提到...

好豐富呀!!咁都叫求求其其煮一餐???
羅宋湯唔溝水會唔會"痴底"?

Xavier 提到...

Hi 聶,

諗起我以前讀大學過陣,呢個都系必備餐單之一。不過我較喜歡用喜clam chowder,因為罐頭入面有海鮮唔駛再加其他配料,快靚正。我仲試過用黎請客添. haha. :)

imak 提到...

movenpick ice cream 好x貴喎!!!! :p

N.N. 提到...

Xavier,

我讀書時都係金寶湯之友,
我都喜歡用clam chowder,
但就用蝦子寬麵,
五分鐘有得食,海鮮味加倍,
好食過fettucine alfredo!!

小連 提到...

打完風又落雨最好當然是自己下廚啦﹗
很久沒煮意粉,見到好想食呢﹗

火女 提到...

"熄火等5分鐘"

真係架?? 我平時煮意粉煲好耐...

folium 提到...

以前住宿時也常用罐頭湯,再加新鮮材料,方便快捷,有時幾個宿友聚在一起,每人煮一道菜.很懷念那段日子.

聶秀康 提到...

由由
不會啊!其實羅送湯比較稀,如果忌亷就要注意.祇是意粉+雪糕+奶茶應該茶餐廳style乍.

Xavier
對呀...可以自由發揮,我大部份的廚藝應該英國讀書時學回來的,果度真係冇啖好食又好悶,惟有寄情煮食.

imak
麻麻地啦...不過喜歡這牌子不太甜.

NN
Welcome to my blog!

聶秀康 提到...

小連
你應該煮拿手的海鮮意粉.

火女
一定要熄火'給'好蓋焗幾分鐘至稔,否則有排煮.

folium
roommate一同煮一同分享是美好美食時光啊!

另類思想

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin