2009年12月22日 星期二

新治過冬

新治寄住媽媽家中,過著如「妲己」的生活,常扮細路騙家傭給牠「靄孤乖」真狡猾!其實牠年齡比我還要長,應該可拿終身成就獎,有何供獻?就是我賺錢牠享褔囉!除了爸爸「他」是吃我食我住我的唯一男性動物!但又高鬥的對我愛理不理,更兇殘的咬我...太可惡啦!



嚴寒氣溫下,剛清潔後的治仔享受著暖板「箭咀」的溫感,動也不動!
毛毛鬆散樣子也舒態起來,真「靚仔」得交關!

15 則留言:

Ebenezer 提到...

新治真係幸福到不得了喔!

提到...

我屋企個兩隻百厭兔又係騙婆婆靄孤乖!我變到無曬地位!

SZE 提到...

我想問新治幾大呀?
你點同佢清潔呀?沖涼?
我阿母淨係同阿小白抹身,但都係唔乾淨...

第一張阿新治個樣好可愛呀!!!!!

sunkiss 提到...

你兔兔好得意ah!~仲可以沖涼好勁!!!

umm~可唔可以話我知個暖板o係邊度買? 我買果隻暖板好廢ah!!!


thank u!!!!!!!!!

匿名 提到...

好耐冇見新治大人喇!!快d過黎比姐姐咬番啖...嘿嘿~~ bonbon^^

新鮮人 提到...

冬天食野味可以暖身的,
見到佢又肥又大,
口水流到通地都係啦!

哈哈哈~~~~~

Carrie 提到...

好幸福好可愛既兔呀!我家龍貓非常高傲, 無人抱到佢地!

聶秀康 提到...

Ebenezer
新治係我家的吉祥物啊!所以要待牠好...


原來每隻兔都喜靄孤乖的!

Sue
治仔應該2003年就來我家了,快七歲啦!
至於洗澡就是放一缸暖水讓牠浸浴,或可用花灑....就最開心了,然後用潔毛液清洗再過柔順劑,然後用大毛巾抹乾,牠會自己不停舔整齊的毛,就是那麼簡單了,所以牠常愛洗澡。

聶秀康 提到...

sunkiss
暖板N年前購於日本台場某寵物店好像300港元用了三四年啦!

bonbon
新治大人超有個性討厭讓人抱,吾中意釆人尤其係我添....灰!

新鮮
你別打我新主意啊!牠的皮好厚肉又硬.....

聶秀康 提到...

carrie
大概我們都沒抱寵物命!治仔討厭讓人抱的!

the8 提到...

大慨家陣啲寵物都是坦妃托世吧!

我家都有兩件坦妃呀!

新治仔真係好厚毛,呢啲天時抱住佢好溫暖!

又話佢唔鍾意人抱(會咬人?),佢又會呃人「靄孤乖」?

肥貓 提到...

你會唔會好羨慕新治所過既生活! 有時做寵物真係幾爽, 好食好住, 又唔駛睇老細面色, 仲可以咬主人tim

聶秀康 提到...

聖誕8
新治剩係吾鐘意跟我吾「穌」我!因為我時常蝦佢!係呀娘話架!治仔好陰濕架!就算肯讓我抱但不久就會失驚無神咬我一淡...會痛到死架!

貓貓
有得揀我當然情願做人啦!我有時都會害得佢好慘....例如:足住佢吾放,又例如當佢浸浴浸到非常投入時就終止牠的享受....但我們一家都好錫呢位大哥的!這是事實。

新鮮人 提到...

你又知?
唔通你咬過佢?
哈哈哈~~~~

folium 提到...

新治好得意,我屋企隻貓一樣係咁高傲,只可以俾我抱30粆咁多啦,佢會自己揾暖嘅地方休息,例如,電視頂,坐過嘅櫈,剛起身嘅被窩...

另類思想

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin