2009年12月5日 星期六

想說的其實不是新聞



甘生係樣衰衰賤格格,更色膽包天調戲下屬!
認真吾抵掙應該告到佢身敗名烈兼甩肺,
但又話驚壓力大,驚受到傳媒騷擾,
最近又忽然公開處名聲明「大控訴」,
奇怪地又不打算出席協助調查
那麼屈辱那麼難頂,但又接受十多萬的離職保償!
當然我不會認為那是掩口費,祇覺怪怪的
都說女人是沒邏輯的動物,雖然我也是女人,
可惜連我也不明白,究竟黃小姐想點!



一年前
壯志滿懷二人組,先是王維基突然七日「香」,
一年後
今朝君體也相同...
董事局沒就張的請辭發表任何意見或挽留他。
此刻感覺亞視「」味甚濃!
更有人耶語這是個「紅白藍」電視台,
隨時可執野走人,就算如何高人掂親都死....

5 則留言:

新鮮人 提到...

張生多年來係各大公司"飛來飛去",
但從未見過佢做過嘅公司有乜改善,
此君的實力如何大家心知肚明,
外交手腕可能好掂,
但工作實力就存疑,
有時有些人是得個名的,
請佢返黎都係攞黎"睇"多過"用"!

亞記股權變動後都無乜起色,
睇黎都係時候收工了!

自由行 提到...

亞甘生多得黃小姐唔少!

篤篤篤撐 提到...

講樣衰, 張生稍勝甘大枝一籌 !

undercover 提到...

個人意見那是一樁「正治事件」多於桃色糾紛.

dd2 提到...

立法會勞師動眾去查一個議員的私事, 簡直浪費公帑. 你o地好得閒咩?

甘先生的水平, 我沒有期望. 王小姐全程隱身在門後發聲, 製造迷夢.

我真的沒有興趣理會甘先生和王小姐的私事. 合理解僱或是求愛不遂藉故抄人, 收了15萬補償金算不算是settled. 關我X事?

另類思想

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin