2009年1月27日 星期二

照常營業!

層幾何時農曆新年就是全城皆休,整條街道商店關門過節,開店的通常是玩具店,士多辨館或茶餐廳但也加二收費,狼死得很,因為那些是港人經營的,農曆年就是讓伙計休息的大日子開工是雙倍薪金的,那年代的港人是不太講究商業效益還是更重視生活質數,沒有便利店時候的初一最不習慣就是報紙難求,現在莫說是報紙雜誌整體上商店都年中無休,可能是租金嚇人或集團經營得太機械化不求人性祇為營利,很反智更是一種惡性循環,現今經營地鋪的就算有休假的都祇是一二天,那些初八啟市告示應成絕嚮,看看那照常營業的工友們...是香港精神還是生活迫人!在我們都能在享有年假的日子裡願大家都為那仍在工作中的工友們說聲:新年快樂 感謝妳/你!













17 則留言:

Betty 提到...

以前遇上乞丐, 我是会给钱的. 后来听得太多报道说假乞丐, 心肠就硬起上来, 这几年就再也没有给过钱了.

匿名 提到...

新年妳都在忙著拍這些嗎...
年初三去行大運吧..

恭喜發財!!

eric 提到...

以前多數喺初五啟市,我記得過年淨喺有戲睇(無哩頭賀歲片),同埋電視嘅過年節目。

小連 提到...

尋日行新城市都見到好多商店有開呀﹗不過本來打算去街市買送的我因全個街市都無開而去左百佳買野打邊邊﹗hehe﹗
祝你新既一年心想事成,一切順利,天天開開心心﹗健健康康﹗

聶秀康 提到...

bottle
那看來是職業國內乞丐我都不會給錢的!

kengtin
順路拍兩張,初三見!

eric
那些賀歲片現在還在重播,又覺得無聊得幾好睇...很多巨星啊!

小連
謝謝你!新年都下廚?果然恩愛...祝你與食家甜甜蜜蜜心想事成!

L L 提到...

阿聶:

好一組抓拍!

祝你牛年暢達,事事順心!

肥貓 提到...

三耳,
恭喜發財!!
我極度懶, 全個年初一都在家, 不停煎榚食榚, 冰箱沒有存貨, 今晚怕要出街吃開年飯, 明天才出動去拜年.

N/A 提到...

現在那些國內職業乞丐我絕對唔會俾錢 !

現在初八啟市的很少(只在舊區見到一間),多數初二,有更多全年無休。

記得以前新年連食都只可以去大快活、大家樂(初一開但早收),現在任君選擇,其實新年要返工既都幾慘。

聶秀康 提到...

巴林
歡迎啊!我也不會俾.那職業乞丐最愛在馬路口寇頭阻街又危險!
新年開工可能對工友們來說是一種祝福:有工開有飯開!

自由行 提到...

3耳:

香港d店舖就開門, 韓國...靜過鬼!

聶秀康 提到...

原來去了韓國玩!
韓國應很注重節日,中秋.農曆年大節也。

匿名 提到...

3耳:

係呀! 聽導遊講, 中秋仲大過過年.
唉..去到好多舖頭都無開, 連lotte supermarket都無開呀!!

今次我食左好多韓國士多啤梨. 不過我無帶返香港..因為走o個日無去超市...可惜!

聶秀康 提到...

中秋佢地要著韓服拜祖先,好多規距.
重有大家族嫡婦係吾可以同男丁同台食飯包括自己老公.好封建!
韓國草莓係吉吉島賣$40街坊果店賣$60...奇怪價錢!

匿名 提到...

3耳:

係呀係呀! 你對韓國都好有認識. 因為個導遊係香港人, 佢將會同韓國人結婚, 所以佢講左好多韓國習俗俾我地知.

仲有..原來在韓國, 一定要等全屋至高領導人夾餸食左(係食左, 放在碗內都唔計數), 後輩先可以食. 仲有..佢地會打老婆, 不過新一代就唔會lu.

聶秀康 提到...

因我老友嫁了韓國太子爺...婚前查三代,勁過嫁太子...但老公份糧係老婆管理的...哈哈!有利有害。

匿名 提到...

係呀係呀! 我最鍾意呢樣野. 只要一簽紙, 老公工作既地方就會取老婆銀行戶口a/c, 直接過數.....爽!!

聶秀康 提到...

me too!...totally 港女心態真好變態!

另類思想

被遺忘的時光...

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin