2009年1月6日 星期二

傷心之城

在外國失戀好易忘掉
找個新對象勇敢地戀愛再起革命
根本沒時間傷春悲秋
歐洲是個戀愛城市
海闊天空
一切無須交代
祇須負責自己
香港是個失戀之都...
少少年紀每人都彷彿有著一段甚至多段刻骨銘心之傷逝.
有些更為情愛而自我催殘或短暫放棄自己.
剛在愛海漂浮了一世紀的我
總是感到可惜
生命是精彩的珍貴的眾使一貧如洗
或上等富貴都能公平地擁有同一天空,或同一情懷
重要是內心那對眼睛所感召到的是什麼...
就如鏡頭下的大世界
驚嘆每夜的維港匯
一年到晚的各式煙火大會
璀璨得使人浮生若醉
到底繁華盛世
更有幾多愁
耀目背後實則更添一份傷感...

電影 傷城主題曲 "secret" by 濱崎步

20 則留言:

Betty 提到...

最错看标题的时候, 我以为你想讲那套电影添.

聶秀康 提到...

傷城...我喜歡呀!下面有主題曲: secret-濱崎步

篤篤篤撐 提到...

香港是個失戀之都...
>>>所以HK只得一種流行歌, 失戀K歌!!

卡臣 提到...



如果唔嫌棄
送個故事給妳
不是詩意淒美體材
是「輕鬆小品」
請賜名男女主角

聶秀康 提到...

輪到我?
幾時發表呀?
太開心啦!

女樂比桑 桑桑baby
男黎巴仁 仁仔

L L 提到...

斯人毋用憔悴,天涯何處芳草,抬頭總有一片天!

L L 提到...

斯人毋用憔悴,天涯何處無芳草,抬頭總有一片天!

肥貓 提到...

三耳,
你說得對, 香港真是個失戀之都, 我周遭都有朋友正在失戀中, 剛失戀完正準備投入另一段戀情, 又或者醞釀著要失戀, 活像不停轉動的走馬燈.

梁巔巔 提到...

失戀千祈咪去唱K~

5耳小姐, 好快有另一春! ^~

卡臣 提到...

女: Luc besson
男: 仁仔

認真啲好喎

聶秀康 提到...

男 陳凱人
女 歐永恩

卡,我好認真架!

卡臣 提到...

成交!

自由行 提到...

嘩...真係好認真喎, 有名有姓架喎. 哈哈~

聶秀康 提到...

laulong,
我祇是有感而發,冷眼看世界.家居極開陽望盡天涯,感覺良好,多謝關心.
貓貓,
或者香港是太少另類活動還是生活富裕,談戀愛就是大過天.
Din Din,
唱K...?好似成年冇去過啦!
卡叔,
幾時發表呀?多謝你呀!
自由仔,
係呀,好似訂做咁好神奇的感覺!

火女 提到...

3耳係一個好爽朗的人~ haha

聶秀康 提到...

海女,
妳呢句好岩聽...謝謝.

小連 提到...

為何那麼愁呀?

聶秀康 提到...

沒愁!祇是強說愁。

火女 提到...

我都好鍾意你叫我做海女呀~
滅左我d火! 哈哈哈...

聶秀康 提到...

海女,
good afternoon 呀!
佢地叫我3隻耳or 3 ear .

另類思想

被遺忘的時光...

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin