2009年1月22日 星期四

歲末匆匆

水仙飄香...
水仙,朱頂蘭,四季桔是每年必選年花,家父說有氣氛媽說吉祥我祇喜歡玉簪或白嬋都是夏花純白但很幽雅清香

早餐鮑片疏菜麵
網友說我富貴,其實也祇是那三兩片,才不夠自由仔的日本草莓矜貴,而巔巔是吃三頭網鮑的呢!祇是妳有沒有這麼早起還有心情弄早餐,要知到我時常也吃泡麵啊!

原始不花巧老店...
歲未飯聚不斷,朋友P剛在印度佛修回來以素會友,這店的齋菜實而不華沒有奇怪的齋扮肉類踏實得很,客常滿但店員如此店待客有點固執

新鞋子.好舒服可以穿著跑馬拉松...
都是行街闖的禍,有些鞋穿上就是脫不下來如著魔

20 則留言:

梁巔巔 提到...

"早餐鮑片疏菜麵"

喂, 妳都好講究喎! :D

聶秀康 提到...

新年嘛!買了鮑魚罐頭過節.你平時也是吃得講究啊!

匿名 提到...

鮑魚做早餐....好富貴呀!!!!!!!!!

聶秀康 提到...

罐頭鮑計落平過自由仔的日本奪命草莓啊.

匿名 提到...

騎騎..你個鮑魚早餐富貴好多.
你有無見過去飲有士多啤梨食?? ^^
鮑魚就唔同....

聶秀康 提到...

可能草莓又貴又吾襟擺.橙大路D!

匿名 提到...

鮑魚多人喜愛d...hehe

Betty 提到...

WAH...好多野食...

篤篤篤撐 提到...

早餐鮑片疏菜麵!!!!!!!!!!!!!!!

肥貓 提到...

三耳,
啲水仙好靚呀!

鮑魚好好味...

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 提到...

哈哈我早餐是一杯expresso,最多加個croissant(在巴黎時),許多年的習慣了。

聶秀康 提到...

早餐有時簡單齋啡+多士.
巴黎的長麵飽外脆內軟好好吃。

eric 提到...

盤水仙開得好靚。

我喜歡水仙,一起身就聞到花香。

卡臣 提到...

鮑魚做早餐?
我魚柳飽咋!!

芷蔚 提到...

我屋企都放咗水仙花, 滿室香氣~
不過你嗰盤咁快開晒嘅???

小連 提到...

嘩﹗食鮑魚咁鬼正﹗我都好想食呀﹗
尋晚去左行花墟,感覺好似比往年細左好多咁,亦有可能早去無咩人,所以行三個字就行鬼哂﹗以前年三十去行個幾鐘都未行到一條巷呢﹗

肥貓 提到...

三耳,
點解你個blog出現兩個鐘?

聶秀康 提到...

水仙是朋友送的她每年也自發水仙我以自家蘿蔔糕回禮.

講真鮑片真好好好味.好似好富貴,善待自己的方法.

花墟其實是好細,祇是年三十晚人多者!

昨夜個blog無端端得反D字什麼配件都消失了.今天又兩個鐘...現在攪好了.thx!

自由行 提到...

>>自家蘿蔔糕
以前我都識整, 太耐無整唔記得呀!

匿名 提到...

今晚要整東坡肉,朋友柯打,其實糕點吾係我強行...自由仔都識整反兩味?

另類思想

被遺忘的時光...

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin