2009年1月15日 星期四

珠光寶氣---金句

今晚不知有冇人睇珠光寶氣?
我媽媽一早食完飯坐定定
我雖然偶爾看一集半集都覺得相當精彩
尤其對白寫得好精警簡直有點金句feel
例如:蔡少芬突然離座拋下的金句
你們(林寶怡,Bosco)都是靠女人上位的怎會吾知點樣服待女人呀!
另一段是陳秀珠與岳華的老朋友式對話
很感人!她演的勢利女人真是好入戲好勢利.
還有那黎姿怎麼每個表情都那麼用力,
對眼碌到好大
驚會跌出來啊!

9 則留言:

自由行 提到...

我無睇好耐呀! 不過我覺得最精警係邵美琪+林保怡.

聶秀康 提到...

無睇???寶怡演得好好,今晚窒到Bosco好應.
邵美琪當然good又有觀眾緣。

自由行 提到...

我係覺得佢地2個d對白好精警!!

卡臣 提到...

金句唔夠家好月圓多

聶秀康 提到...

卡叔
家好月圓為金而金句好吾自然重勁核突.
呢套應該叫到肉貼題至岩。


自由仔
妳改了logo好想叫妳加菲貓,夠精警冇!

匿名 提到...

我覺得溏心風暴d金句正d. 乜野場合都岩駛!
hehe...

L L 提到...

我冇睇啊!

JC 提到...

我都有睇呀...

蔡少芬個場係睇得出佢好用力做, 個d頭髮gel 到幾"行"呀。

對陳秀珠簡直另眼相看, 依d真係功力深厚既演員至做到。


黃德斌太內歛, 好想佢除衫呀....嘩哈哈

聶秀康 提到...

JC
蔡小姐平時演技麻麻今次係遇強越強...但佢就真係好靚女.
陳秀珠直情是爐火純青,內心戲好自然其實吾多似演戲果度利害!好似活生生一個勢利女人.
黃飢肉男向寶怡示愛果幕好感人...佢應該冇乜機會再除衫啦...可惜呢,難怪收視麻麻.
邵美琪都good架!

另類思想

被遺忘的時光...

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin