2009年1月5日 星期一

Cyber Soup





感謝卡臣時常送我們有趣故事特以此湯致意!

雪耳木瓜栗子陳腎湯
材料:木瓜 雪耳 南北杏 陳腎 豬腱 紅棗 栗子 江遙柱
全部材料水滾落
大火煲五分鐘 再轉中小火煲三十分鐘 之後少火二小時
試味加少許鹽 即成

此乃卡叔及網友的cyber soup(卡臣專利註察)
功效:滋潤(木瓜)補血(紅棗)養顏(雪耳)補腰(栗子)潤肺(南北杏)好味(江遙柱,豬腱)

25 則留言:

卡臣 提到...

十個「正」!
滋滋滋滋滋滋滋滋滋
補補補補補補補補補

好味

多謝哂!

梁巔巔 提到...

冬天, 都係鍾意飲 oD濃湯多啲!

聶秀康 提到...

卡叔
謝謝啦

巔巔
你都筆碗啦又話牙痛!

自由行 提到...

老卡...你就好呀! 有住家湯飲....唔抵得中!
喂喂..補腰? 可圈可點喎! 你唔係用隻手打字咩?

肥貓 提到...

三耳,

好滋補呀!
我都要..... e 給我好嗎.... ha ha

你仲有時間煲湯咩?! 工作上了軌道吧.

聶秀康 提到...

自由啊!大家一齊飲吧...天氣乾躁!

貓貓
工作還在適應中...
煲湯其實好簡單,當然我係吾會去栗子皮的...好討厭!
洗乾淨材料放晒落煲ok!

自由行 提到...

hehe..多謝3耳仔!! (其實我等你講呢句好耐呀!)

聶秀康 提到...

自由仔呀!
吾洗客氣,好野大家分享嘛!

卡臣 提到...

搭句咀

自由是女不是男!

聶秀康 提到...

卡臣,
知到,我年紀大鐘意叫佢地xx仔親切D嘛.例如:bottle仔...

聶秀康 提到...
作者已經移除這則留言。
聶秀康 提到...
作者已經移除這則留言。
巴黎旅客 Voyageuse de Paris 提到...

Cyber soup
in a snowing night....

Betty 提到...

好好饮哦.

卡臣 提到...

做埋糖水生意!

L L 提到...

我最腎,啱我!

自由行 提到...

自由仔呢個名..我鍾意!! ^^

聶秀康 提到...

巴黎,
快回來啊!給妳弄個香蔥白汁海鮮闊麵.

bottle 仔,
喜歡就好了!

卡叔,
昨天在媽媽家拿了一個蕃薯和大量薑今晚來個勁薑蕃薯糖水.

loulong,
杜仲阿膠...更加有力水.

自由行,
咁以後叫妳自由仔(開朗又不拘小節的快樂人仔)

匿名 提到...

3耳仔:

好呀!
香蔥白汁海鮮闊麵...我又要~~
唉..仲話減肥, 都係學加菲話齋"減肥聽日先算"! ^^

火女 提到...

嘻~被cyber soup吸引了來~

唔介意我都畢碗嘛?

聶秀康 提到...

海女...
welcome 呀!我 E 處常開 cyber party得閒就來玩啦!米客氣.

小連 提到...

嘩﹗有湯飲正呀﹗我呢排成日去鴻福堂飲湯呢﹗

聶秀康 提到...

點呀!好味就飲多碗,鴻福堂好飲嘛?

小連 提到...

一0的都唔平架﹗成40蚊一包﹗不過味道都算好錯,給自己點點溫暖﹗哈哈

聶秀康 提到...

小連,
那放假便自己煲啊!好味D架。

另類思想

被遺忘的時光...

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin