2009年1月2日 星期五

火災保險冷知識






新年流流 大吉利事 貼上來都是想大家注意家居安全!


那晚祇燒了五分鐘左右,
因為在房間起火
門窗全關上
沒氧氣下形成密室效應(很伽利略啊)
是個大焗爐
很多東西都是被高溫溶掉薰黑的
後來消防隊長問:全屋人都出來?...有冇小動物...?
我:...有...呀!兔子...在廚房...
消:動物係有生命的...快!
最後消防逗留大約一小時收隊...因要等溫度降低避免死灰復燃.
那份祇是普通的家居保 $150/mth(是乎面積而定)
購買家居保險原意是防止第三者受傷索償
原先是恆生後來轉了獅子銀行
發現獅子索償條件比恆生寬鬆賠償也較多.
意外-意料之外
請好好保障自己!
當然你們一定會比我小心...好運!
祇想提醒那少許金錢是值得花的.
*最上兩張圖片那其實是被高溫溶掉.

27 則留言:

L L 提到...

阿聶:

不幸之中的大幸啊!

願你打後的日子都和平安樂!

聶秀康 提到...

謝謝!都上了一課.

自由行 提到...

睇完d 相...一額汗!

好彩你無事!

聶秀康 提到...

自由行,
巧合那晚會出去,回家更衣後便起火...如我不在家...不可想象.可怕是要claim保險等了個多星期才可清場!post出來都是想大家小心家居.

篤篤篤撐 提到...

隻兔仔呢 ?

肥貓 提到...

是剛剛發生的嗎?

如果沒記錯的話, 這次是第二次了.....

聶秀康 提到...

doo doo,
bunny 冇事,祇係當晚佢花了得多時間打掃D毛.

貓貓,
吾係呀!是上年3月...一次夠晒數啦!

卡臣 提到...

不會再發生啊!

自由行 提到...

點解會起火? 電器短路?

聶秀康 提到...

應該是電器短路...其實我的臭覺不太好應該是棘著件羽絨褸.

肥貓 提到...

3ear,
嚇死我以為又火燒旺地, 好彩你無事!

最近買左個暖爐, 不過在forum見到有人話會著火, 嚇到我同老公都唔敢開過夜 >__<

聶秀康 提到...

真係要小心些,這陣子天氣非常乾躁,我係英國時吾多怕冷,但香港反而會用電氈,不過而家都吾算好凍,似深秋多些!

JC 提到...

嘩...睇到個心都離一離...好彩個人冇事咋!

聶秀康 提到...

JC
其實燒左好少範圍,都係太高溫...冷氣和窗簾係焗溶...D相好似誇張左但呢批相拍來claim insurance的.所以會抄低影誇張D.

nikita 提到...

d相都幾恐佈下。

聶秀康 提到...

claim 保險係要誇張D
其實燒左好少衣物.

素顏天使 提到...

嘩嘩嘩!!! 我遲了好多先睇到呢篇, 嚇死人. 好彩你人和小動物都無事, 保險又有得 claim, 阿Q的諗係火燒旺地. 2009 會更好.

聶秀康 提到...

素顏angle
承妳貴言啦!
吾係火災都吾會的起心干裝修
妳都係呀!
今年會從心所慾,愛惜妳的人會自動找上門!

el el 提到...

人兔都沒事就好...
BTW,阿消防員O個句動物有生命O架,
感動!

聶秀康 提到...

對呀!係個年紀大的隊長說的所以特別寫出來表揚一下.對我地有寵物的人來說係感動架!

Xavier 提到...

哇..好彩!!電器D插頭真系要小心處理...見你幾個電制插落一個萬能蘇,不如買一個好D的拖板!!下次小心d啦。Take care. :)

聶秀康 提到...

嘩!好眼利喎,而家買過晒D新的拖把,重要係英國牌子添.

Bungy-Zoe 提到...

好彩有買保險0.0

不過,火燒旺地係真架...

容祖兒燒過一次紅到宜家啦@@"

Bungy-Zoe 提到...
作者已經移除這則留言。
聶秀康 提到...

Bungy-Zoe,

welcome 啊!
承妳貴言!

小連 提到...

嘩﹗無探你幾日原來屋企咁大鑊呀﹗好在你無事吧﹗

聶秀康 提到...

上年的事了!

另類思想

被遺忘的時光...

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin