2009年1月4日 星期日

中華...沉 !


國寶中華鱘又爪一條
前後共為港捐軀三大條
淡水轉咸水 咸又轉反淡
違反大自然 不可為而為之
說我諸事八掛都好...
中華鱘個名要搵蘇師傅攪攪佢
中華...沉!
啋...大吉利事!

10 則留言:

卡臣 提到...

中華...沉....死

嘩!
日本陸沉...之下集!

L L 提到...

其實點解要海化呢?真唔明?

唔通海洋公園真係海洋公園?

聶秀康 提到...

係陸上,海化的鹽鹼度會穩定些容易把握!
淡水看似淡如水其實sample好難fix係某一個酸鹼值 ph...總之好複雜!



卡叔
總是聯想到戲劇,佩服!

梁巔巔 提到...

我最唔明係, 以海洋公園呢隻級數嘅組織, 點可能一而再再而三發生同一意外?!

海洋公園入面有唔少嘢仲難養過中華鱘或者一樣難養啦我估, 又唔見有事?!

有心同阿爺作對呀!!!!!

聶秀康 提到...

巔巔,
咁仲吾係風水有問題!蘇師傅standy by...

Betty 提到...

会不会国语读音不一样呢? 我不确定国语怎样读.

聶秀康 提到...

沉-國語同廣東發音原全不同.
我祇是開個玩笑!

篤篤篤撐 提到...

呢單野, 一般與論都話海洋公園唔識養, 搞死d國寶, 簡值冤枉!!

中華鱘係罕有動物, 除左中國之外, 冇咩野人有養育經驗, 所以海洋公園唔識係好正常, 問題係轉贈國寶之時, 點解大陸專家冇話有問題呢 ?

你睇下, 國內專家在死了第一條國寶時, 力主海洋公園要負全責 (把中華鱘放在海洋館, 莫非冇人通知過佢地 ?), 到了今日, 卻異口同聲話海洋公園己盡了責, 邊個奶野, 一目了然了 !!

肥貓 提到...

有議員話不如送反剩餘的中華鱘回國內.... 如果再有 "死亡事件", 可能班議員會開個特別小組 (類似雷曼咁) 追究責任!!!

聶秀康 提到...

doo doo, 貓貓
中華鱘生長於黃海、東海,以及長江、遼河、黃河、淮河、錢塘江、閩江和珠江等水域...有50歲命,快絕是因為
1、水利設施的不斷建設,影響其生長及繁殖等。
2、人類為食用而過度捕撈。
家下將佢困在大水缸當觀賞魚...以乎違反自然!
問責?那應該是送來的人啊!

另類思想

被遺忘的時光...

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin