2009年1月3日 星期六

另角度看 疑容者x之獻身


幸福之為何物
於石神來說就是犧牲自己
反正他早巳活得太累
花岡母女的出現
是帶來短暫的生存意義
成全至愛惜的人便是幸福所在
花岡就是天生美人
命途顛簸遇人不淑
是倆位擁有悲劇命運的人走在一起
成就了這個出色故事
感受至深是石神在看守所
仰望天花幻想出數學程式
天才真也要講究濟遇
讓我哭得好傷心
最後花岡的自首
讓石神的完美佈局不攻自破
犧牲盡成泡影
他憾於絕望的嚎哭
這種演出怎不教人心折
完場時沒太多人願意離開坐位
像是捨不得石神
於我是要休息一下
讓情緒回復過來
字幕上發現特別演出:石板浩二
細雪裡的情深二姐夫
應該沒人記得的了.
原先吸引我進場的是演石神的堤真一,
那種落泊風霜盡刻面上溶入角色當中
但碰到心愛的數學難題面上又浮現半絲神彩
花岡是否絕色美人不是重點
但她天賦的悲劇面孔
就讓花岡悲慘命運更具說服力
其餘人物成了大配角.
還有此戲的取景非常聰明
連周遭環境人物都非常的落泊
那時間齒輪...
無言以對.

13 則留言:

卡臣 提到...

臨尾堤真一哭
睇到我都想哭

聶秀康 提到...

我朋友都有眼濕濕,complain我成日中意睇D慘戲.對上一副是他陪我看milliondollar baby...又係慘爆!

卡臣 提到...

Clint eastwood幫女拳手了斷. sad~~

肥貓 提到...

3year & 卡臣,
我個妹喊得好緊要, 因為佢好鍾意堤真一. 我仲笑佢.....

其實我無睇呢套戲, 不過個個都有好評, 似乎值得一看!

卡臣 提到...

早餐食MacDonald, 妳呢?

聶秀康 提到...

貓貓,
我咁遲至睇因為想睇完電視版先,以為會完整些,點知係可巳獨立分家,堤真一演出精彩,就算當一套推理戲來說都非常好睇,該看一下,記得先兩年中居正廣的模仿犯...雷聲大,這套更要捧場,我還有原著小說,現在開始閱讀好真實感!

Xavier 提到...

雖然入場前都知故事講乜,但演員出色,將人物變成有血有肉。堤真一的演出一直都很內歛,至最後一刻才把emotion爆發出來,很有震撼力。:)

Xavier 提到...

其實套模仿犯都算ok,但因為原著真系太多人物和支節,電影無法完全交待,而且冇乜推理的情節,攞黎拍套中篇劇仲好... :)

聶秀康 提到...

卡臣,
我食清粥+9菜煎蛋餅上海鮮肉粽.breakfast+lunch.

果套戲睇完比人投訴做乜要睇D咁慘的戲,其實我冇野喎...心理質數好卦!

聶秀康 提到...

對呀!套戲講乜都略知一二,重點係想睇演員如何演譯,堤真一的演出好精彩加上原著咁好就更加好看了,那一幕2人登上與沙之器很相似啊!最後堤放聲大哭真令我好傷心.
散場後那種情緒久久揮之不去.
模仿犯較多男觀眾鐘意,其實中居演得不錯!

卡臣 提到...

>>果套戲睇完比人投訴做乜要睇D咁慘的戲

哈哈!唔通笑片萬歲咩?

聶秀康 提到...

係呀!差D同我反面,話我破壞佢美好心情!
超情緒的雙魚男...!

bobo 提到...

喜欢堤真一的一定要看SABU导演的MONDAY,故事一流。。。他2、3年前拍了一部《毕业》,我到今天都买不到。。。东京的没有字幕,气死我!!!

帮我剪头发的日本人藤田说,堤真一有一张温柔的脸 :)

另類思想

被遺忘的時光...

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin