2009年1月21日 星期三

書仔---來自火星(背畫-八大山人 )



現深造國畫書法於北京,
對呀!深造...此君習畫快二十年
穿梭今古活在虛幻與現實中
自稱來自火星...

15 則留言:

Betty 提到...

OK, 甘我再留言啦 !

嗰男仔都几"是正"吖.

卡臣 提到...

嗰男仔都几"是正"吖. X 2

卡臣 提到...



明晚星期四
925
送故事給妳

我星期四出街,妳自便

匿名 提到...

哇,一段日子沒上來看..
吓我一大跳!!!
大姐真的好給面子啊..

聶秀康 提到...

bottle
ok架佢,與妳同屬羊雙魚座。

卡怪
謝謝我會盡早上來。

廣寧
沒啦!借借你的照片用用,充撐一下。

eric 提到...

嗰男仔都几"是正"吖. X 3

Betty 提到...

3EAR:

我是羊水瓶座吖! 你想介绍男生给我认识吗? 哈哈!!! 不过双鱼与水瓶好像不夹哦.

匿名 提到...

小瓶子:

咁快關定後門?? haha

聶秀康 提到...

bottle
同埋係羊都吾多好!我都好怕雙魚人架!

自由
大家講下笑者,post此君照片是覺得他外表現代但國畫功力深厚.

自由行 提到...

雙魚人有乜特性??
我至怕山羊人!!

聶秀康 提到...

雙魚-浪漫戀愛拍拖精英但不求實濟,嚴重者逃避現實.

我最怕處女朋友但做同事就幾好.
點解怕山羊?
我天秤..妳呢?

自由行 提到...

3耳:

你既"春意"好靚呀!! 我鍾意!!
山羊人---事業心重捱得苦、為左達成目標可以廢寢忘食,自我保護意識強, 仲有好硬頸主觀. 同埋好小氣(呢個我加既)

我係小肥白羊~~ hehe~~

聶秀康 提到...

白洋是硬頸怪.小肥羊戀家觀念重.長情但脆弱極度須要安全感啊!但好善良不記仇.
其實我都驚天蠍的.

謝謝妳...春意央然!祝妳新年新景象.

匿名 提到...

硬頸怪?? 騎騎~~堅持己見o者!
天蠍....又d乜好驚???

聶秀康 提到...

天蠍...有仇必報勁自我.自己永遠第一位.

另類思想

被遺忘的時光...

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin