2009年1月10日 星期六

電氈---寒夜之寶




寒流...
香港雖然沒下雪
但比英國,北海道,加拿大更凍
因為室內暖氣不講究
這是電氈,以往會被嚇一跳
會漏電?會著火嗎?
答案:不會!而且可清洗,很便宜又溫暖。
英國製造,$800,
臨睡前10分鐘開8度預熱
上床後5度便可以
除非妳很怕冷(全部有10度)
感覺像天使擁著妳入睡
真的...可以溫暖到天明
還有時間製
為自身安全請買外國貨!
這張巳用了八年.
*永安很多選擇
*別買錯電墊(鋪在床上)

19 則留言:

Betty 提到...

我很怕用电氈, 不是怕电死, 而是怕烧伤.

小連 提到...

尋日我都同食家講邊到有得買下電氈,原來你都有一張﹗不過而家10度8度都唔算好鬼冷,夜晚蓋好被都睡得很好﹗

卡臣 提到...

睇到都暖埋一份

匿名 提到...

搵個人暖腳實際d!!

肥貓 提到...

搵個人暖腳實際D.... X 2

我手腳長期凍冰冰, 太凍的日子會在臨瞓時準備熱水袋, 好似啲亞婆,不過攬住瞓好暖好舒服!

篤篤篤撐 提到...

點解o甘肯定唔著火呢 ? 有意外都仄得人卦...

仲有, 有冇2人用. 如果2人用,各自捲埋一堆, 又會唔夠被, 點算 ?

篤篤篤撐 提到...

暖腳...臨睡前, 搵一盆暖水浸下腳丫, 既晚浸, 好有效。

不過要適可而止, 我有個uncle, 80幾歲用呢個方法浸左30 min,仲要驚d水凍左,不停加熱水, 結果一起身, 暈左 !!

聶秀康 提到...

bottle仔,
有溫度/時間掣,外國產品較可信.

小連,
倆個人睡會暖些,我? sleep alone!!!

卡怪,
真係幾好用,我較中火巳幸福到不得了.

自由仔,
求人不如求己.

貓貓,
我以前都4支冰冷,後來睇中醫調理家下巳經吾多怕冷,電氈衹是讓自己更舒服入睡,暖水袋係好有用,現在出了很多可愛款式呢,暖氣太乾躁對皮膚不好!

doo doo,
世事沒有100%的安全,我用了電氈十多年,祇要識合地使用應該很安全.
2人?夠晒暖啦,應該吾洗用!
另有一種是電床墊,有雙人款可獨立調較溫度,人訓係上面就吾怕'褲'被.
我會由頭到腳浸/沖反個熱水浴,乜都暖晒.很有效!

肥貓 提到...

我依家有時間會浸熱水浴, 成身熱哂好爽, 不過要勁揸lotion補濕.

聶秀康 提到...

貓貓,
浸完熱水最好塗油,巳post啦!

梁巔巔 提到...

oD制會唔會 "頂" 住?

聶秀康 提到...

巔巔,
微暖,低電量.
50HZ 180watts

梁巔巔 提到...

No ar, I mean 個制咁大, 咁瞓嗰時咪會頂住咯!

聶秀康 提到...

個制可放床邊或地上條電線好長!個制像煙包size

匿名 提到...

一張靚羽絨又輕又暖巳好足夠。

匿名 提到...

AM,
對呀!靚羽絨+靚太太暖晒!

火女 提到...

唔......搞到我都有d想買張~

自由行 提到...

四肢冰冷問題, 其實做多d運動, 升叟運行好, 個人體質都會好d!

聶秀康 提到...

海女,
買張看門口啦!香港凍起來都幾係架!
用過就知...入睡感覺真係好好!

自由boy,
有時體質係天生的怕冷就是怕,無辦法!

另類思想

被遺忘的時光...

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin