2009年1月7日 星期三

謎 "信" !



m那天補假起得遲
梳洗後想到市場買點東西
經過樓下大堂的信箱欄
順便看看有沒有新郵件
發覺小窗格內顯示有信件
m順度打開查看
發現祇是普通的銀行邀款通知書
就再放回信箱
反正要到市場手中又祇帶了錢包
待回來時再取吧
當購物完畢
m又想到相熟的影音點看看
挑選了光碟到櫃台結賬時
m放下從市場剛買回來的兩袋食物
彎腰之制發現櫃台上有數封影音店的信掉到m身上
原來是店主不小心弄跌的
m急忙接了兩封
都是白色信封有個透明小窗口印上收件人姓名地址的銀行信
腦海間突然閃過一絲熟悉感覺
怎知細看其中一封的收件者
正是m自己本人
正確無誤
那信件不是還在信箱中嗎
再三推理
m根本沒可能帶著信件到處走...
因為她確信自己的行程
市場-影音店-回家
那封信沒可能被帶著出去
況且當天m真的祇帶了錢包
也沒什麼購物袋 之類

以上為真實事件
m= 3隻耳
時間=1996
地點:九龍某私人屋苑

27 則留言:

肥貓 提到...

咁詭異既! 你有無問影音店既人, 封信係邊個?

梁巔巔 提到...

送套 "The Twilight Zone" 迷離境界畀妳.

時間與空間發生咗一 oD小故障, 就會發生呢啲迷離事件.

等於.... 妳有冇試過搵極一樣嘢都搵唔到, 點知過一陣, 原來就喺枱面?!

聶秀康 提到...

貓貓,
總之其中一封就係我果封,其它的屬於影音店。(實情昨晚係Denzl pub睇到鬼故事而諗起的)


Din Din,
搵吾到野應該是大意或或冇記性或鬼暗眼,每個人都會遇到過。

梁巔巔 提到...

"(實情昨晚係Denzl pub睇到鬼故事而諗起的)"

假 ga?!

..... 妖!

聶秀康 提到...

Din Din 又冇留心聽書,真人真事也!
諗起=回憶

梁巔巔 提到...

-_______-"

梁奕 提到...

康,
係咪呢排太倦?要多多休息...btw,我搵左張京都戲院相比你懷舊...^^!

聶秀康 提到...

Denzel,
發生在1996啊!
京都...好!
我過去看看

L L 提到...

有時混混沌沌,做咗以為冇做,都會架!

聶秀康 提到...

有時真係冇得解釋...謎!

L L 提到...

不過,諗落又幾迷離喎!

聶秀康 提到...

係呀!因為我習慣是先看信箱然後反轉頭至羅信,其實都合邏輯無理由帶住封信4圍去.雖然吾係什麼大事件,但我記憶尤新。

Xavier 提到...

同你的謎信無關
不過想問下
你有冇睇過jaems frey的
A Million Little Pieces
因為你一行一行的寫法
跟佢果本書的文字排列有點相似
只系好奇一問 :)

聶秀康 提到...

Xavier,
James Frey 的AMLP看過,短短的一行行容易入眼,但是否受他影響就無從稽考.對上服務的是英國公司可能受呢間公司影響多些!Point to point easy to read!

卡臣 提到...

應該係封信有腳

自由行 提到...

>應該係封信有腳
或者封信見你咁耐未黎接佢走, 佢又知你去碟舖, 咪去碟舖同你回合.

肥貓 提到...

"應該係封信有腳"

hmmm 應該係既啦 !!

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 提到...

幻海奇情....

火女 提到...

>或者封信見你咁耐未黎接佢走, 佢又知你去碟舖, 咪去碟舖同你回合.

我俾你笑死, 行姐! XD

可能有人玩魔術?!

火女 提到...

>或者封信見你咁耐未黎接佢走, 佢又知你去碟舖, 咪去碟舖同你回合.

我俾你笑死, 行姐! XD

可能有人玩魔術?!

聶秀康 提到...

嘩!幻海奇情...有腳?特登等埋我?同我會合?...但我自己都解釋不到!

市場維京人 提到...

唔 ...... 係九龍區邊個私人屋苑?過年都唔去嗰頭拜年咯 ...... 驚 .....
:P

eric 提到...

小弟嘅身分/回鄉證喺屋企唔知走咗晌邊!好似有腳咁。。。番嚟啦~~

聶秀康 提到...

維京先生,
呢區都幾多...業架!估到冇?不過我覺得係空間問題多D囉!


eric,
hi,英國客人,你個隻應該係大意或冇記性!

匿名 提到...

ERIC:

你既情況應該難搵d. 因為佢無錢買機票去英國搵你...哈哈哈

eric 提到...

我就喺諗住收埋喺一個地方唔好唔見。。。點知。。。唉。。
其實我都唔喺咁肯定有冇收埋。。><

聶秀康 提到...

eric,

咁未係囉...你自己都吾sure!

另類思想

被遺忘的時光...

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin