2008年12月3日 星期三

環保萍果vs飯後摔角


圖上:右邊是萍果皮新治的點心,左邊是去皮萍果肉我的飯後果,一果兩吃各得其所,多環保啊!
圖下:飯後新治與我摔交...再一次被我壓倒性擊敗...勝了兩個回合,被服仇的機會x大2倍!好驚呀!
看牠的樣子,多不服輸!!!
新治心底話:主人好 lu 喎!再係咁我會爆妳樽架..............!

3 則留言:

梁巔巔 提到...

咬人咬得勁唔勁?

聶秀康 提到...

非常殘酷,我成身疤痕...架!有一次我抱住佢吾放碰巧新治心情吾靚就一口咬埋泥,即刻兩個牙印.痛到想掉佢落街.

篤篤篤撐 提到...

我add左你入我既blogroll~~~

另類思想

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin