2008年12月18日 星期四

倪震宣布結婚


倪震剛宣布與周慧敏登記結婚.繼亞視變天後又一靈異事件.
群眾壓力下成就了一段姻緣.很有點傾城之戀的味道.
白流穌或周慧敏...你/妳們有何感想?
馬前炮:在前文提過,好心分手或結婚去也,現在是先分手後結婚兩樣都估中,要買六合彩了.神婆病又發作乎?

11 則留言:

小連 提到...

知你實有提起所以來留言,鬧戲一場﹗
不過全公司的女士都x哂媽媽與爸爸﹗

匿名 提到...

你可以考慮去廟街開番檔睇相! 哈哈

梁巔巔 提到...

男嘅, 為咗自己連呢招都用 o埋.
女嘅, 冇得救.

篤篤篤撐 提到...

如果張小姐出席埋婚禮就好玩了

L L 提到...

喂,聶神婆,我都唔弱噃,一早睇到玉女病男打假波!

肥貓 提到...

算罷啦! 呢一對認真夠娛樂性, 一個願打,一個願捱, 仲唔係天生一對!

卡臣 提到...

神婆

咁佢地後日會唔會宣佈解除婚約呢?

聶秀康 提到...

小連,
你公司咁熱鬧!我今日half day呀!
自由行,
開當?創業?轉盈?好似吾係時候wor,不過業餘玩下又無防!
巔巔,
結婚呢一招應該是終極招式,我覺好似係倪生自編,導,演的一場悶戲.周祇是合而巳.
doo doo 仔,
未玩啦!冇可能x1000
Laulong,
神婆?!!! 哈哈哈...
貓貓,
都係果句似連續劇多D.
卡臣,
歡迎你初次到訪,我都係以女性角度估估下乍.
你個blog好好玩,留言區粒粒巨星見到好多其它blog友與名人...哈哈哈好好玩.

卡臣 提到...

妳呢度都好好玩吖!

聶秀康 提到...

我這裡剛剛開張...我也亂寫一通,納納雜雜...承蒙各位好玩的的blogger來坐...多謝支持!

聶秀康 提到...

講真到今天還未見玉女現身,而且一般人都覺得肉女太隋便任撇任娶任人扮佈.係有些反效果,搏宣傳之感,其實如果佢地真係因愛而結婚真係吾須要咁高調,好似玩ture man show咁,結左婚過一排才公佈都未遲,家下太兒戲了.

另類思想

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin