2008年12月17日 星期三

吸煙的女人


香港政府忠告市民吸煙危害健康!
吸煙引致肺癌
吸引引致性無能
............
我是吸煙的女人,
至愛抽薄荷煙,
大約一天抽五根,
通常晚上在家抽,
這兩天做到氣咳,
抽少了...!
今晚早回家,
又在抽煙中...

15 則留言:

imak 提到...

我就是這樣數著自己一日抽幾多根, 減吓減吓去到一日只抽一根, 就quit 了!

梁巔巔 提到...

起身, 食完飯, 屙屎, 臨瞓前, 最難唔食番枝!

聶秀康 提到...

imak,
戒了...好事泥!
我其實冇乜煙引,抽煙是在口腔中盤旋,沒吸進肺內,玩多些!

聶秀康 提到...

巔巔,
願煙與你常在...aLL the best !

L L 提到...

阿聶:

抽煙會使女人乾架,制唔過!

就算唔入肺都有可能口腔癌,戒了罷!

聶秀康 提到...

laulong,
多謝關心!我以經冇乜bad habby but only this.
我重係幾ok架.今個Christmas old school ball 巳有兩個預約了.家下煩緊去邊個.

茂斯 提到...

小弟明年開始戒, 有無興趣?

小連 提到...

有煙無酒帶點乏味的﹗
亦可以說有酒無煙又係爭梗0的野﹗

篤篤篤撐 提到...

吸引引致性無能
>>>只係講男人ge, 女人點會呢?

btw, 當年讀書都有食,
後來quit左, 竟然頂唔順d煙味~~~

聶秀康 提到...

小連,
係呀,酒煙係最佳拍擋,我愛威士忌,正一又煙又酒...人生幾何!
doo doo 仔,
其實我食吾食都冇乜所謂,都會怕整到D衫一陣煙味.頂吾順當然要戒,何必辛苦自己...!correct.

聶秀康 提到...

manson,
早晨呀,戒煙?! 我anytime都ready架!加油.

肥貓 提到...

3ear,

吸煙危害健康, 而且會影響皮膚, 唔靚女架! 抽少些吧! <---- 似唔啲亞媽既口吻?!

聶秀康 提到...

貓貓,
收到,我會盡量減少.多謝關心.

匿名 提到...

有益的事多做點 , 冇益的事遠離它 .....

聶秀康 提到...

AM前輩,
知到了.

另類思想

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin