2008年12月16日 星期二

花芯


這是送給blogger過眼未雲煙 LauLong 的,他提及的歌曲'花芯'主唱周華建.
其實原曲是沖繩的一首民謠'Hana'(花的意思)所改編的,原曲是用三味線伴湊女聲清唱,是我以前的日本朋友常哼在咀邊的歌曲.後來他送我三味線的男聲版本.
某年閒遊於東京金石堂附近,購入這個石嶺聰子的版本,還要是迷李裝祇有兩首歌.非常動聽的一把聲音.

3 則留言:

L L 提到...

阿聶:

多謝你呀!

睇見你篇貼文題目[花芯]兩字,即時有好熟落的感覺!

石嶺聰子個樣好賢妻良母啊!

歌可以播出來聽嗎?

匿名 提到...

唉!失敗呀,上次本應想將youtube條片放落blog度都吾識,大約知到copy embark code and paste 但吾知點解就係失敗,我係用notebook的好似話冇word呢個function喎! 聶秀康

聶秀康 提到...

剛拿出來聽把聲好演歌feel,雖然吾知內容但真係好鐘意個melody.

另類思想

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin