2008年12月5日 星期五

來電...

今天午膳時間,手機接到以3字頭顯示的來電,
聶:喂~
x:妳好,我地係xxx纖體公司而家搵緊免費代言人,請問妳幾多磅呀?
聶:98磅左右啦...
x:ah~咁!妳身高係?
聶:5"3倒啦!
x: ...ah...咁...妳有冇覺得自己肥呀?
聶: ...eh...(考慮中)....應該冇啦!
x: ...咁牙...不如...妳諗下自己有冇對身體邊個部份吾滿意想減減佢...例如小腿,手肩之類...?
聶:...ah...都應該冇啦!
x: ....諗清楚喎妳...呢個機會好難得架...!
聶:對吾住呀!我要食飯,收線啦...!
x: 吾好住先...妳再諗....
聶: 妳有冇攪錯5"3 98磅超級完美啦!增肥就差吾多,仲叫我減肥,有冇人性呀...妳地...

8 則留言:

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 提到...

妳很客氣呢,我接到這些電話5秒鐘收線。

匿名 提到...

其實我很壞呢!襯著午膳時間戲弄她,我那有這麼瘦,通常會立即掛線.

茂斯 提到...

我接觸過更離譜的個案....
你真算斯文了, 如果見過我同事們的對答, 你就知道了....

聶秀康 提到...

morning! manson
pls tell me about the silly talk...

Betty 提到...

My response:

x:妳好,我地係xxx纖體公司而家搵緊免費代言人,請問妳幾多磅呀?

小瓶子: 唔好再打来. (收线)

肥貓 提到...

你地個個都好好人, 我只會被佢講不足十個字,
For example

x: 妳好,我地係xxx纖體公司....... (收線中) -__-!

篤篤篤撐 提到...

5'3", 要97磅半先標準, 減LA,
KAKAKA

聶秀康 提到...

瓶子,貓貓,
我通常係零反應立即收線.
doo doo,
係未人泥呀你?講反D人話好喎!

另類思想

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin