2008年12月2日 星期二

百利裡的至愛小店

衫,鞋,袋,是女性置裝三大開支之一.今次討論下買鞋!分享一下我的至愛,以往的我都比較喜歡到大牌子如連乂佛,on pedder,sebui,飛甩雞毛...等購買偶爾亦會到日本小店選購如 jelly bean,mina等中價鞋,但這類平價鞋大多數祇有一季左右的壽命,那是因為平宜啊!掉棄了也不覺可惜,但如果買了又貴又不想穿的就真是雞肋得很,看見更眼怨.女人就係咁!買時有千個理由去說服自己,但吾著就祇得一個因素...吾鐘意啦!當中更衍生出其它似是而非的supporting reason:吾舒服,難襯衫,收得太埋搵吾到...等等.但新束束買回來,又吾再想著,點算好?係皮泥嘛!所以最好是找到至合適自己的品牌,以免洗了怨柱錢又要搵地方安置.

我的至愛品牌saya,works,日本製造,舒服,襟看,易襯.初看到時款式是有點普通,但試上腳又覺得幾靚襯得隻腳形好修長,手工與皮革都水準之選,價錢由正價的千多元起,但穿34/35size的我是可以等減價的,通常著遲三個月左右就可以半價或更低的價錢選購,當然有時要務一點風險...賣完!我巳幫襯了4個年頭,由第一季買的到現在我還在著用中...小花了怨柱錢在其它品牌上,就如女/男人找到mr/mrs right,心巳無傍傲!
*它的鞋一定要試上腳才會董它的好
http://www.raboki.co.jp/

saya是優閑的.works是斯文一點

銷售點:九龍百利商場地下第一個路口直入.店主是一位光頭中年骨男steve"事D乎"...很攪笑很好人的店主.

還有皮袋,時裝,小飾物...

5 則留言:

Betty 提到...

无一嗰牌子我系认识的..哈哈!!!

聶秀康 提到...

little bottle,
咁至勁!係少眾口味,大眾想買的呀!我有些朋友說著到上癮!

肥貓 提到...

mina 還可以, 唔好再講 jelly bean, 上次著痛到我眼淚直標, 要即刻買對clarks.

saya 真係唔錯, 得閒去下你講果間舖 site visit 一下.

肥貓 提到...

3ear,

話時話你講個間舖頭叫咩名? 話3ear介紹有無平啲..... ha ha?

聶秀康 提到...

jelly bean初時還可以,但後來就吾多掂,而且又好多款but吾靚,四圍都有得賣,吾知係未反板野,mina聽講係同jelly bean一間公司,家下冇買好耐.
saya係causal少少的,剛看了o9年新款有對像技巧鞋的很不錯.間舖叫 lacargo係商場第一個入口行到尾就見.我通常話好鐘意講價ga michelle介紹就會平1D,我會等下佢D減價貨,但如果好鐘意就即買,吾可以咁計較,而且店主好好人吾會迫人買野,佢D手袋都好靚外面冇乜相同,可以一看.

另類思想

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin