2008年12月15日 星期一

王維基辭職


最新消息:王維基辭任亞視...得到張永霖接納!

世界真也太快,上週還是滿腹大計之改革者.真來個未改造先下馬,到底是亞州電視當黑還是王生當dum.我總覺當天王生 blah blah blah 超高調,像要搬出十八般武藝展示,如何去收拾/改造亞州電視這個爛攤子,如今落得出師未捷先請辭,是最始料不及的2008十大不可思議事件之一!之於我是炒味甚濃啊!

14 則留言:

梁巔巔 提到...

詭奇到痹~

L L 提到...

今日阿施永青分析亞視嗰個係死局,好到!

基仔個轉數都高,可能真係知道做唔掂掛!

聶秀康 提到...

一迅間世事變幻...08年真的是多事之年.
那晚看施永青在股票瘋狂時預測大戶會輸凸,轉眼間又真係應驗左.佢睇事係幾透徹的.

Betty 提到...

真系怪事特别多.

聶秀康 提到...

2008年係超多事之年,包括我的分手事件,像過了一個世紀!

篤篤篤撐 提到...

最新消息:
王維基詬冇Reisgn !!!
好睇了 !!

茂斯 提到...

王是可以挽救亞視的第一人.但是炒人太快了, 試問怎會不孤立? 最關鍵是得罪大陸, 最大死因.
張拉攏梁想逼他下臺, 王不肯食死貓, 有戲看!
照王過往的多口性格, 肯定有野講.

匿名 提到...

doo doo仔,
係呀.呢期真係好多野睇好多野可以評論,有D擔心聖誕電影栗房,呢幾日D新聞分分鐘精彩過佢! 3耳

聶秀康 提到...

manson,
對呀,當日記者會王的言論真是講出了我的心聲,但呢番話就係佢的催命符頭上那把刀巳展現,魔童/改造者敗走...好戲在後頭!

小連 提到...

呢單野真係莫名其妙,魔童做左十二日就死了﹗很黑暗呢﹗

肥貓 提到...

3ear,
Long time no 'write'.
剛從北京回來, 在飛機看報紙, 香港好像發生了許多事, 正如你所言, 王維基事件真的有點不可思議, 不過他本人還未正式辭職, 我想好戲在後頭吧!

聶秀康 提到...

小連,
對呀,係easy come easy go!
貓貓,
妳反泥喇,北京之旅開心麻?這個week香港真好熱鬧...慢慢睇下D blogger 寫乜...!
係呢.有冇買野呀?

肥貓 提到...

3ear,

返來了! 在北京沒有買什麼特別的東西, 畢竟我喜歡的故宮和天壇也不能帶走, 不過買了幾本有關北京古城的書, 看得我手不釋書.

聶秀康 提到...

貓貓,
書好呀!我有買書引.

另類思想

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin