2009年11月29日 星期日

耳耳的裝置


全人手製作,造功精緻還要相當輕盈像沒重量般

小人像圖案商標

初邂逅於日本代官山 ,驚為天袋....
喜歡的一個意大利品牌Henry Beguelin全人手製作,手工精緻皮質上盛,個人偏向愛用較柔軟的大包包,
沒大大個logo,祇低調地以小人像圖案作商標,
當然沒太多機會撞款就是我至愛......

*************************************

薄羽絨外套,近來怪怪的喜歡上這顏色,
而且相當暖和(暖得發滾!)






洗水皮靴(切合最近的工程裝束)


哈哈....太八郎基本裝置!


耳耳又到理髮店(嗚......一堆乾草)

9 則留言:

新鮮人 提到...

原來去了日本掃貨,
收穫不少喎!

那圖案令我想起了薑餅人!
哈哈~~

自由行 提到...

個袋好靚呀! 全人手做..一~定~價~值~不~菲~!

肥貓 提到...

手袋我覺得 "輕" 是很重要, 女仔好多 "林sum" 野, 如果個袋唔放野都好重, 我最多用一日就會換.

你頭髮既長度會唔會好易 "撓" ?!

the8 提到...

同意肥貓所講,一個袋輕身真係好重要!

個頭係剪前定剪後?

Ebenezer 提到...

買咗咁多好嘢,一定係好開心喇:)

荒木茂 提到...

你個袋真係好靚!
仲有件羽絨,本來不太喜歡羽絨,因為個樣好笨拙,但這一件真的令人改觀。

荒木茂 提到...

係喎,你的頭髮都長得好快。

聶秀康 提到...

新鮮
又真的幾似薑餅人!

由由
相比起一般流行品牌覺很還是值得的。

貓&the8
對呀!我很多濕碎雜物文件又盛...一定要大又輕盈.
上次做負離子都拉得頗長,這次都是修髮尾,煎層次,這是煎完後,頭髮像軟不會「撓」。

聶秀康 提到...

Ebenezer
購物當然開心啦!當慰勞自己....


荒木
以前的羽絨真很擁腫,這件膊位與腰間都打了褶而且很薄毛領又可除下,是我喜歡的款式,還有這個奇怪黃色,是近來至愛...
我的頭髮一向都長得快的!

另類思想

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin