2009年8月27日 星期四

妝桌


有興趣猜猜這「貓」的用途?如粉盒般大小,但與化妝無關! *97年出品.

上妝的鏡子,每天起床對著這0表情的吉蒂是會開心的.
(這毛巾應是少有的日本製造97購於伊勢丹)

桌上都佈滿化妝工具

原本的桌面是淺木紋色,笨手笨腳的我定會把他弄髒,
後來就加了塊瑪瑙花岡石,看到那雙層桌面...我很喜歡!

17 則留言:

荒木茂 提到...

那個像粉盒的hello kitty是鏡子嗎?
哇,看完你的裝備,我覺得自己似男人!

自由行 提到...

藥丸盒????

肥貓 提到...

個kitty鏡真係好classic, kitty 仲係無口個隻.

skincare product 你係 EL 既 fans.

聶秀康 提到...

荒木
笑話啦!我亂七八糟...其實都吾多女性化!
*猜對了一半...一面是鏡子,另一面(?)不是梳子!

由由
錯....應該每個屋企都有的!

貓貓
塊鏡是普通的坐枱鏡,祇係毛巾是kitty.覺得上妝塊鏡要近住自己才看清楚.
basic skincare我喜歡Lauder的,其餘樣樣都會試下~囉

Arianna 提到...

看到妳的化妝桌,令我想起我也很久未有執拾呢~~~其實我很喜歡買化妝品(尤其是粉底),但常用的其實也只是用開的那款......其餘的....真是擺多過用hehe^^

聶秀康 提到...

Arianna
我都慣了...雖然有點亂但方便自己便可,我比較喜歡試面膜,所以都頗多存貨架!

laulong 提到...

我估哩啲嘢好鬼蠢!

聶秀康 提到...

laulong
你屋企一定有不過吾係咁cute的包裝啫!

laulong 提到...

針線包?

指甲鉗之類?

3妹妹,你啲相好靚!

聶秀康 提到...

laulong
Wrong!非關美容....
你家一定有,一定有....人人屋企都會有!
這張失手啊!out focus...都係賣弄意境啫!

荒木茂 提到...

牙籤?

聶秀康 提到...

錯....非常實用的!

B倫 提到...

紙巾盒?

見到你咁多化妝品好好奇呢....

匿名 提到...

BB
有些以前買落的,其實常用都係三幾樣!
錯啦!妳每天都會在公司見到的不過醜樣d...

mmelo 提到...

「貓」的用途 = 計數機

聶秀康 提到...

mmelo
對呀!妳猜到的還是自己擁有?

mmelo 提到...

我擁有一隻粉紅色的貓