2009年9月17日 星期四

蘇Good+3耳美食推介




剛看到電視預告,今晚的蘇Good要介紹全港最好吃的蛋塔,其實此店的名物還有兩款超美味的批批,口味包括吞拿魚和雞批,個人來說這是3耳吃過最好的雞批與吞拿魚批,尤其那吞拿魚口味,簡直一試難忘,有時公司萬歲都會幾打的買回,價錢亦祇是$6@,吃過的人無不讚好.....今晚啊穌應該祇會介紹蛋塔.
*地點是在「勝利道」裡的橫街「自由道」的富威茶餐廳(還有水準高的小炒).
另外勝利道的奇香冰室名物雞肉腸仔湯意+紅豆冰是我的至愛,而街尾那間以海南雞飯聞名的就水準下降得很,價錢也不便宜,有一回吃了二雞飯一小菜二杯飲料就要二百多元,而且食物質數環境也不值這個價錢。

*那批批利害之處是,買回家放雪櫃後隔天或多天,再番焗都非常美味!

6 則留言:

AM 提到...

好 ,過開去魚街就去試吓先 ^.^

自由行 提到...

我好少行去呢邊, 有機會既話都要試下旦撻先.
p.s. 我好鍾意食旦撻, 近一兩年為左健康, 已經唔太食呀!

聶秀康 提到...

哈,失敗呢!蛋塔我竟然未就過。每次都是批批…

新鮮人 提到...

連你都咁講,
看來要試試了!

Xavier 提到...

呢條街...我好熟,等我都講兩句。

自由道富威呢,由收錢那位呀嬸到那一班伙記態度之差,系今時今日都算少見。蛋TART不是我之愛,所以從來未幫襯過佢,唔知系咪咁好食,反而有時早餐佢地有個免治牛麥片,都算幾等別。

奇香冰室那位呀叔好好人,成日都有好多街坊支持佢,店子太小,不容易搵位,好似除了咖啡奶茶多士外,就真系獨沽一味腸仔意,不過在此用餐真系好有街坊FEEL,可以話系食佢的感覺。

勝利小廚的海南雞飯點解會咁吸引,始終是一個謎,可能經過蔡-SAN的介紹,而家逄WEEKEND的晚上門口便大排長龍。我覺得九龍城的拍檔,好食過呢間,而且冇佢地咁貴添。

聶秀康 提到...

Xavier
就是嘛!那勝利小廚貴又不好吃!我不會再幫襯,有空試試你的九龍城推薦。
富威的沙嗲牛飽都試過還是比較迷戀他的批批!

另類思想

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin