2009年9月5日 星期六

如臘鴨般的新治



抱歉這照片有點濛....對於偷拍新治的醜態是有點難度的!
看看牠的後腿多麼hea(找不到什麼更好的形容詞)
一雙前腿又伸展得多麼直,簡直似枚風乾臘鴨
還有牠那誇張的肚腩....
我時常都想狠狠的往牠肥肚腩踏上一腳!
*傍邊那白膠箱就新治的小食.

14 則留言:

the8 提到...

新治睇落真係好肥美!

如果天氣涼一點3耳你可以考慮進補了!XD

好奇一問新治會不會自己去剿嘢食?佢索食時會唔會用後腳企起身?

聶秀康 提到...

新治肥美的身軀巳經好多人打牠主意!
基本上新治不太為食,正餐外加小許零食便可,例如乾果都是吃三兩小塊,再給牠也沒興趣,情願睡覺,對呀!牠也會企立討食,但要看牠當時的心情!也不會自取食物這方面牠頗有教養.

鏡田 提到...

哇,新治的死仔,尋晚比靚女攬完,今日又更囂張的臘鴨樣....罰佢沒的食小食一星期.

AM 提到...

新治做緊瑜伽 ...........

新鮮人 提到...

不知新治知不知道很多人打它身體的主意呢? =P

SZE 提到...

兔仔可能都係鐘意hea,我家兔仔又咁樣成日訓嚮度,同阿新治一樣既睡相.

Ebenezer 提到...

認真講,大陸真係有臘免呢種食物~~正!!

肥貓 提到...

臘免?! 那麼恐怖真的只有中國才有.

新治好可愛呀!

聶秀康 提到...

鏡田
昨晚豆豆逗完新治就沒動過,死死的攤著…
小食禁制!沒作用的。

AM
新治應該跟你健身啊!看那腫漲的肚腩...

新鮮
新治係時候低調些啦!

聶秀康 提到...

sze
對呀!兔子的睡相都是懶洋洋的,妳也post下妳白白的近況...好想看!


Ebenezer
國內嘛!我在西安看過大大的臘豬頭!雞、兔子、很多品種啊!

貓貓
新治可真嘆~肥肥的肚腩!

SZE 提到...

聶~

好呀!不過阿白白而家去左同我阿母一齊住,我一星期見佢一至兩次,下次同佢影下相~

聶秀康 提到...

sze
好啊!我也很想念白白,期待妳的照!
ps.原來白白在妳母親家,牠生活可好吧!

荒木茂 提到...

哇,新治大老爺的嘆樣,真令人又羨又妒呀!

聶秀康 提到...

荒木
做寵物真係好嘆的!