2008年11月28日 星期五

臭4新治vs夠薑小兔







哈!這舊擁有四隻腳地拖狀的物體係乜水來?他是我家的開心果也是我的出氣袋?!
賓尼兔陳新治先生今年六歲尚未成家,當然以他的零收入+資產和極度兇殘的皮性,兔女於他應該是沒希望了,所以他在這極度抑壓的情緒下我與家人也會體諒他的躁火與無禮.他的膳食非常簡單每天祇要添加兩次兔糧,一瓶清水,清理一次便便偶爾打摔角般的修理指甲,大概是這樣的養活了他,六年多了,以前我是擁有一頭優雅忌廉色的長毛貓呢!
新治是有著頗高傲的個性(當妳用小食來引誘他而放到咀邊又收回戲弄他的話,到了第三次真的放到口邊他也不會吃的,是把咀巴緊閉或將頭拎開),溫文爾雅(當他正常時)外表圓碌碌毛神神極可愛當然重點是零投訴!!!因為兔子聲帶短所以不能作聲,他會用另類方法告訴妳他的不滿...會用力不停的踏後腳重複又重複地直至自己冷靜下來,通常他發皮4也是沒原因的但大多數是我專注於電視或電腦而沒理他,每天糧食稍遲添加更會把糧杯當波踢來踢去,他並非肚子餓更大原因是害怕我忘掉添糧,因為當糧食添加後他通常都會安心地呼呼大睡,更可怕的情況是他極愛咬電線,總知任何線狀物體他都極有興趣去將它咬斷真正的危險人物,皮氣又極度臭四,當然他也是關心我的當我偶爾走進房中找些東西他便會跳進來看看我彷彿想說主人妳去了那裡?之後又會安心跳回客廳中,我會用甜食去獎勵他果汁軟糖,甜麵包,水果之類在中秋節時更是月餅的超級粉絲那當然祇可以極少份量...吃不夠時就會用眼啤著我大力踏後腿,想同我隻揪療交打的表情夠薑得很,但打交於我真是零難度,況且那祇是軀軀一隻兔子簡直如吃蕉般,別開心得太早,那次他願打不服輸後偷偷跳上我床上剎了兩泡黃黃的小便...我真的是不敢野怒他的,盡管我朝出晚歸的養活他供他大吃大睡多麼沒良心多麼歹毒高傲的陳新治!偷偷輯錄了他的犯罪證據,決定要供之於網上數臭他...圖1是新治先生被我技術性擊倒(我以為乍?!).2美色誘惑我३.正常狀態.最下方的照片是他在發皮4咬毛氈,最簡單直接的復仇,證據確拓可以送官辦理或收籠勞教嗎?但我又奈他何呢...他是夠薑小兔+臭4新治.魔鬼與殺手的混合體...!



11 則留言:

梁巔巔 提到...

兔有冇性 ga? 我意思係會唔會好似貓狗咁有靈性?

聶秀康 提到...

巔巔,當然有啦,先前屋企裝修佢要住朋友家個多月,在朋友家吾肯食野,以為我吾要佢,後來我放工去探佢解釋話裝修乍,遲些接你回家又魔下佢個頭,佢至肯食反野,以前佢吾穌我媽媽的一見即閃相當臭寸,後來回家知到老媽係錫佢又幫佢按摩之後同老媽friend左,家下對老媽0擴距...兩條友成日係沙化邊睇電視邊按摩依泣...

梁巔巔 提到...

:O

肥貓 提到...

3ear,

陳新治先生好靚仔呀, 而且幾有性格, 相處六年不是件易事啊.
我倒有興趣知道小兔為何叫"陳新治" ?

聶秀康 提到...

cat仔,我以前有隻3色長毛貓叫卡芬達英文名叫carflied.陳新治重有日本名叫新之座,我吾中意叫佢地做mo mo 肥仔 白白之類當佢地係一家人所以叫陳新治...個名係未好英呢!老媽話係叫佢小朋友的呢...

肥貓 提到...

個名真係幾英同幾特別!
單從這(改名)方面, 可見你是個很有心思的人, 新治有你這個主人 (or 朋友), 也算是他的造化吧女!

小連 提到...

牠吃人的糖果嗎?有冇問題架?
好肥仔好得意喎﹗

聶秀康 提到...

小連,
係!我係大魔頭主人,比人類果汁糖佢食,但我試食過兔子的零食$30...一小包都係差不多,祇係冇咁甜.我都係比少少.我覺得佢D糧太悶蛋啦!所以當加送.佢仲會飲原味可樂係勁中意果隻.係未好勁呢!當然係少少啦!佢咁可愛都吾想佢快瓜老襯!

Betty 提到...

WAH, 我最不喜欢小动物啦...米搞.吖..

小連 提到...

嘩﹗你連兔仔糧都唔放過?走去試食......唔係呀嘛?神農嘗百草麼?

聶秀康 提到...

小連,
有乜問題?食少少吾瓜得,以前貓food都好香ga我都試過又係淡口的,冇乜特別,得個香字,係呢你有冇試下大狗D糧呀!佢好愛你成日試你做的海鮮!

另類思想

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin