2008年11月13日 星期四

消閑書-Look!s


煩忙的工作中...也要偷閒一下吧!花四十元買了這本雜誌Look!s是不定期出辦的,有什麼好看?那是收錄了當季日本OL的潮物,又不是太出位誇張的款色,可穿性極高就如香港一般售賣日本時裝小店所賣的貨色都可在這本書找到,應說是日本時裝小店的目錄指南.與香港雜誌通常的一書多冊再加增品相比這本是有點兒貴,但內容就充實得多了,豈馬這本沒有什麼一大堆的收身廣告多餘版面,是一本認認真真純介紹時裝的雜誌!各位喜愛日本時裝的朋友可以買來一看.
各大七仔,ok,報灘有售.而每次的下個出書日期都會刊登在尾頁.

6 則留言:

小連 提到...

哈﹗女仔書真係唔多岩﹗
我每星期都會買的雜誌就係新假期同埋utravel,除了睇去旅行的內容外,最重要係有本講野食既,岩哂我呢個為食仔﹗

匿名 提到...

新假期同U公司好多人買真係旅遊指南,我們通常share,慳反D,八掛雜誌就睇忽週佢book b都好好睇,還有明週都喜歡睇,吾知你有冇發覺台灣係冇乜八掛雜誌的!

匿名 提到...

o!
我仲停留係Non no, With既階段咋
睇黎Looks都幾值得「參考」bor!
thanks 好介紹!!!

匿名 提到...

non no係我成長寫照,間吾中會睇下但D衫太細路又來來去去都係T-shirt 優閒服冇乜新意,with就有點成熟,其實重有 裝苑,spur,sweet都好睇.
謝謝妳/你的留言.

芷蔚 提到...

我都有睇 looks!, 因為啲衫真係可以郵購! 另外有兩本 Haco / ideit (同公司) 都唔錯, 你都可以望吓 :)

聶秀康 提到...

芷蔚,
歡迎妳啊!

這本書其實是買開衫的日本小店介紹的,因有售賣書中貸物,我未試過了mail order,偶爾也買莊苑或spur spring...等

另類思想

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin