2009年2月16日 星期一

二泉影月 -- Part Two



中央民族樂團
演奏:宋飛(主音二胡)
地點:維也納金色演奏廳

*1:39笛子獨奏,很'覺新'表哥呢!

7 則留言:

小連 提到...

回家會細聽一下﹗
岩岩看了工聯會下個月開的二胡班,又係撞鬼哂時間一係西貢咁遠﹗都唔知學唔學好﹗心大心細﹗

L L 提到...

兩首樂曲都是我之所愛!

二泉映月,江河水,冮城子,天涯路峭...

3耳妹:驚起卻回頭,有恨無人省。揀盡寒枝不肯棲,寂寞沙洲冷!

倒不如效飛鴻之那復計東西呀!

肥貓 提到...

我鍾意呢個version多啲, 之前solo淒然感好重.

市場維京人 提到...

好少聽呢類音樂。原來係幾好聽喎。

今期維京人跟村上春樹玩跑步,得閒去吓我個新 blog 啦。

http://runningviking.blogspot.com/

Cheers!

聶秀康 提到...

小連
當工餘消閑,重要是就岩時間.

laulong
寒冬巳盡,情事從來淡薄,到底心意難計算!

維京人
去過了,祝你運動繼續...keep going!
Cheers!

市場維京人 提到...

多謝 3耳,
原來你係我嘅新 blog 第一個留言呢。
Thanks! 會努力的。

小連 提到...

係呀﹗我都係諗住比個興趣自己,因而家好多時候放工都無野做搞到好似好悶咁﹗想充實一下呢﹗

另類思想

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin