2009年4月24日 星期五

關於酒店




最陰深的酒店---布吉島...中午時份酒店大堂像停電,非常昏暗,陰風陣陣...(結局轉了酒店)

最睡不著的酒店---台灣日月潭...雙人房內竟是三人份的用品...包括拖鞋,聖經放在櫃面,還強調:有何不妥當可換房間啊!(當晚很多奇怪聲音,水聲,走廊腳步聲,半夜三更喎!整晚很累但無論如何也不能入睡,包括友人)

最驚嚇的酒店---意大利羅馬...聽說是古豪門大宅改成,應是第一代的精品酒店,歷史百年以上,內裡像狄古拉伯爵的寢宮,大廳門廊通行道都是鏡,還要是那種古董銅鏡,我們每走一步影子跟著我們走...進房間...衣廚門外都鋪了鍍金鏡子,房中人數即時x2,還在恍動...(結局用被單把鏡蓋住,最後御粧時...發現台面也鑲了鏡子...驚嚇100%...被自己的樣子嚇壞!)

聽過最可怕酒店事件---某夫婦到拉斯維加斯度假,一進美輪美煥的房間,男的就看到牆上一堆人在參加喪禮.畫面中還包括自己...

3耳常獨自住酒店,所以出門必帶1.大悲咒卷,像半個手尾指般大,都24小時跟身不礙地方.2.大紅絲質被單一張,好誇張啊!其實體積祇像一條洗臉巾,大紅...吉利...辟邪...還繡上經文.

17 則留言:

篤篤篤撐 提到...

上面果部相機係....好型仔AR~~~

不是公主 提到...

so far我住過幾間酒店都無事..

不過真係好驚~~

L L 提到...

哈哈,人在旅途撞鬼時...

唓,大吉利是!

Betty 提到...

哈, 原来我间厂以前系乱葬岗...哈哈哈哈...

雪山飛狐 提到...

I like to notice how they decorate the room and bathroom for home decor ideas. Never really consider the ghost stories since I only go back when I am either dead tired or drunk, just lie on the bed and sleep.

芷蔚 提到...

兩人房三份用品真係好驚!

新鮮人 提到...
作者已經移除這則留言。
新鮮人 提到...

我都未遇過這些酒店,
大吉利是!

只要唔去"形住"通常都唔會覺得有問題,
但係如果一行入間房週身唔自在的話,
我一定會換房,
不過未遇過咁嘅情況!

Sze 提到...

我都係想講...下面張相機相...好型呢!!!

肥貓 提到...

去旅行公幹住酒店, 一定不可以想這些東西, 否則整晚也 "有得震無得瞓", 超慘!

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 提到...

我也經常獨自出門,也曾遇上不尋常事,卻不太害怕(可能累吧)。

** 飛雪素素 ** 提到...

wa..好驚.. Gum.. have you seen one yourself?

自由行 提到...

我出門無帶特野跟身. 不過一個人出門, 總是睡不著!

>>還強調:有何不妥當可換房間啊....
嘩..呢d先恐佈...

AM 提到...

我以前做酒店 , 我自己亦親身經歷過啲有趣及奇異的事 ......客人自殺 ....... 入房見到隻腳在床底伸出來 (原來係假脚) , 掘頭尾房無人住竟有人在房內用電話打街線 ......通宵巡樓陰風陣陣 ......要講都有排講 .......

聶秀康 提到...

篤篤
同感...好有型!

小公主
好彩...我也沒遇過,現在慣了更加沒所謂了!

laulong
未撞過呀!祇是會帶住護身符一起就安心!

瓶子
咁大件事...!有冇遇過什麼奇事?

Desertfox
Yes...same to you everytime back to the hotel was tired like a liveing dead so really no time to consider others...only the bed!

芷蔚
就係嘛...二人行三set用品!

新鮮人
一般商務酒店都好少怪事,通常係私人之旅才遇上這類事,其實都沒什麼好驚.

Sze
啊!...係型架...不則上不了heading!

貓貓
現在有經文傍身,就零問題了,其實我會熄剩一棧燈架!

巴黎小姐
有時真累得很呢!都沒意識去驚了...最近妳好像去過意大利...那裡的酒店也很古舊啊!

SoSo
No la....sofar still very lucky...!
But I'm not scare about it!

由由
係呀!果次係台灣真是整晚睡不著.現在一定經文跟身非常放心大覺瞓!

AM
呢方面你一定許多故事,見識豐富...好想聽但又驚『形』住...你相信酒店奇事嗎?信有鬼嗎?....我信...但未見過,當然不想遇上啦!

梁奕 提到...

版頭張相好型!!

聶秀康 提到...

Denzel
謝謝 :)

另類思想

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin