2009年4月8日 星期三

到著...@新治打玲

2號大樓重未到過,那道黃色隧道很吸引 每次經過都好想進去看看!

罕見的清靜通道

入門就見到"打玲"睇下新治幾嗲...乖乖的讓人抱著,以前會放在媽媽家中,今次就讓牠獨留在家,一日兩餐放風一小時,由專人服侍...看來牠很滿意這安排.

不到十分鐘就睡死了,像流浪漢露宿天橋底嗎?*其實這是最安樂的姿勢我們稱之為『臘鴨』扒係
度.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
每次臨上機指定動作是到RELAY買雜誌書刊,雖然價錢比街外貴,但出門工作有時真係需要些精神食量,本來買了兩本極血腥的推理書,怎知最後為大局著想都是放棄了,結局就要了忽然一週伴我多哈行...其實很喜歡看飲食男女,美食就單看也很滿足.

14 則留言:

eric 提到...

我都喺會買雜誌之類來消遣,例如GQ,Esquire,Details之類。飛機上根本無法集中精神,只能看這些。

自由行 提到...

新治好嘆呀!!
做兔仔好過做人!! hehe~

肥貓 提到...

新治好可愛呀!

你blog頭新嗰幅相好有 'feel', 好靚!

AM 提到...

Sungee is cute and lovely!!

L L 提到...

3妹妹:

回來了呀!

the8 提到...

太巧了!前天我才在想不知新治過的如何今天你就貼相來解單思之苦!

新治那個『臘鴨』post 叫我很想 R 他毛茸茸的肚肚啊!

梁巔巔 提到...

有 oD嘢唔知講唔講好..... 忍唔住要講喇!

..... 妳 Blog 個新 Heading 嘅顏色同佈置好詭異! 好有以前一部電影~ 餃子張宣傳海布嘅 Feel~

聶秀康 提到...

eric
其實每次買來都沒時間完成祇是在旅途上有個精神伴侶.

由由
這我也讚成最少牠真好像沒什麼煩惱,祇管食共瞓...有時我還要逗牠玩呢!

貓貓
對啊!新治好小咁嗲架!這裡是床邊一隅的放書位置...謝謝妳這照片我也好喜歡.

AM
呵呵...新治係我甜心...!

聶秀康 提到...

laulong
係呀...返歸啦!

the8
哈...新治個肚毛神神漲卜卜真係好鬼sex...R下...佢會發皮4架!

巔巔
也你有咁樣的聯想...那海報我未見過呀...這照片我自己好中意喎!

梁巔巔 提到...

http://www.atlaspost.com/landmarkimages/103955_original_5dd80.jpg

3ear 提到...

嘩...巔巔...兩碼子的事來喎...你覺得似咩!

梁巔巔 提到...

有嗰種 Feel.....

聶秀康 提到...

夜嗎嗎....嗚....我要食餃子....

梁巔巔 提到...

嘩!!!!!!

仲得人驚!!!!!!

另類思想

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin