2009年10月20日 星期二

最近還是那樣個樣子

工作接腫而來,剛上任的我實在沒可能放假,但一切都會習慣的,難搞的是人事關係,我的直屬老細與他倆位助理,見識過那位拍枱呀姐還有未露面的一位仁兄,聽說在國外幹著什麼大任務,好像很神秘的樣子,老細的男助理....哇.....想想都「巧驚驚呀!」會拿刀子上班的吧!稍有不滿/錯失就要我人頭落地!
開始適應自己的工作祇是人事間的磨合還未有什麼進展,時好時壞,有時更有點沮喪...當然我還是那句:I can quit anytime!但有時又會天真的想:改變不了的事情就讓自己心態改變....如果還是不可行至少改變自己某些固執想法....!
至於心情當然還是老樣子,祇是沒在這裡發放太多負能量,到底下了班還是一條好漢,打得又睇得架!今天FY傳我免費戲票...「生命最後的花嫁」宣傳句還大大隻字:勞力活下去!哇!夠喇!我巳經好勞力還驚自己用過頭添!我巳經好有志氣,真係吾須要勵志啦!留反比的失意人把啦,多謝吾該!FY沒癮的走開,雖然很想看「瑛太」的演出但想想都係吾好啦!我真係沒氣力再喊苦喊忽了....後來約了髮形師....終於我頂吾順我的「型」頭髮,為了當個「型人」我每天要比平常早個多小時起床...洗頭塗髮泥再每個月修剪方可做得成「有型」人士,那我放棄投行了....最後貪方便竟然做了半直負離子,那好了...一天都光晒啦!把花在頭髮的時間上就夠我多睡一小時!女人吾夠瞓就會燥就會炆爭就會吾靚咁您話幾大件事呢!食乜都補吾反,現在清湯掛臉,明天.....八爪學長就到了.....巧揀章啊!

11 則留言:

KennyT 提到...

聶聶渣油呀!

肥貓 提到...

三耳,

blog頭的相片很有秋意! btw 我相信你的工作和適應能力!

ChengKaren 提到...

新髮形新形像, 靚靚咁迎接你的八爪學長~
Happi & Goooooooo^o^ooood Luck ar!

自由行 提到...

型係要付出代價!!
你講得對, 我唔想在blog發放負能量!!

bittermelon 提到...

看到你blog頭的相片,哎呀,最愛的秋天又到了!

3妹 - 袁小DA 提到...

莫非暗地裡係為左學長去剪髮??
哈哈...anyway,早d 瞓啦,唔夠瞓真係會燥會炆爭架..貪靚起見都係早d瞓有so 呀...

梁奕 提到...

吓,又多個男助理...學長又就快出現...
睇到我都有小小"巧揀章啊!"

荒木茂 提到...

巧溫千啊!
俾學長d觸鬚纏住唔得閒寫文?;p
越來越喜歡看你的文章,怎麼辦?

對了,想請教一下,甚麼是半真負離子?

聶秀康 提到...

Kenny
謝謝啦!油滿中.....


貓貓
我都盡力啦!希望頂得住吧.


ChengKaren
其實係與學長有關係的,妳好利害啊!

聶秀康 提到...

由由
最近妳好像沒更新呢!是否有不開心?希望妳一切順利.

Bittermelon
謝謝啊!照片又更新了!

三妹
最近真的嚴重渴睡....

聶秀康 提到...

Denzel
男助理還未出現呢!我都沒空想太多了!


荒木君
文章見笑了,有空就多來啊!學長難得回港要陪他呢...所以部落都沒空打理!抱歉呢!
半負離子我都第一次聽,就是直得很自然不會像個直板般的髮,少許鬆又易處理,連吹頭也不用,自然乾就可以了.大約$900可一試!

另類思想

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin