2009年5月21日 星期四

soooooo ...... casual wear !




雜誌編輯友人給我的夏日casual look 目錄

點睇?

有價錢的是批發價

正價通常x3
__________________________________________

小八掛一則
那天回家飲湯看到亞視於黃金時段在播N年前的
台劇『流星花園』...
亞視快頂不下去了吧!
真的那麼窮?

當眾人話題專注於柴九
又或無線收費台在替最新熱爆台劇『敗犬女王』
在做宣傳...
難怪無線可事無忌憚的再三炒人
因為真係零對手
或者當亞視隱形!

8 則留言:

the8 提到...

衫好靚!

亞視遲早又重播肥貓流浪記或我和彊師有個約會!

自由行 提到...

d衫只有一個字"正"...(完全合我口味), 不過有無加大碼呢????

新鮮人 提到...

俗語有話"專輸孤寒錢",
亞視有新股東入股都咁死孤寒,
不斷攞返啲舊片播,
其他啲又悶又土嘅劇集,
睇黎遲早玩完!

不是公主 提到...

0的衫okay喎...

Mag Yip 提到...

Casual look 好靚,
尤其係吊帶裙呀!!

個人認為亞視都唔係無綫既對手!!

篤篤篤撐 提到...

點睇?
>>>>買曬 !!!
跟住用x2 既price賣出去 !!!

聶秀康 提到...

8妹
真係獨家電視台,一台獨大.

由由
其實家下的衫都鬆身應該連大肚婆都ok.

新鮮
真係驚佢執笠,雖然我吾多睇電視.

小公主
係呀!好岩夏天.

Mag
歡迎啊!
亞視長期積弱好難救啦!

篤篤
真係好服你呀...乜鬼都炒...賺埋吾夠補身!

imak 提到...

that denim 邊道買??

另類思想

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin