2010年2月21日 星期日



陽光從厚厚的窗簾透進、從溫暖的被窩爬出

短髮稍稍撥好、帶上黑框鏡、

以大運動外套把家居服蓋上、

穿上如熊掌的毛毛靴子、臉也沒洗、

毫無頭緒的跑到街上....像隻幽靈

在電梯灰暗的鏡子裡、反映著我的一幅尊容

果然如一巨行屍。

*回家時碰到28樓標緻的呵豆妹曰:『很少妳這模樣啊!』

耳:『妖~真邪!』

10 則留言:

the8 提到...

一放假又唔係去街祗係落樓買嗄日用品食嗄飯,我都係咁頹! 遇到熟人都會妖妖聲!

AM 提到...

在Mag @^@ 留了言 , 待覆.

undercover 提到...

我也常以這種裝扮到家樓下的商場買早餐,一點也不頹~

篤篤篤撐 提到...

點解o甘頹呢 ?

自由行 提到...

撞到街坊都總好過撞到一年先見一次既親戚, 我就中左招呀!

三隻耳朵 提到...

看來大家都好街坊喎!可能我平常執得太企理,出街食碗雲吞麵都化晒妝!唉......好彩28樓呵豆妹都幾友善!

Ebenezer 提到...

間中free吓都幾好架,妳個look,都可以叫「型」架^^

荒木茂 提到...

見到28樓阿妹好過見到ex啦!;)

新鮮人 提到...

哈哈哈哈~~~~~

女為己容,
犯不着理她!

dd2 提到...

哈哈哈,我要一大早起來買報紙(週末剪報)時,就會像你這樣,臉也不洗就下樓。可幸我通常晨咁早落街,比人見到的機率不高。。。

另類思想

人間訪客

since 26/01/09

我喜歡熱鬧...歡迎您們!

Powered By Blogger

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin